Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 29: Θέματα Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Π.ΑΙΤ.Ε.)Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ | 19 Αυγούστου 2013, 14:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ότι αφορά την εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών¨. Η ΑΣΕΤΕΜ ΣΕΛΕΤΕ και η διάδοχη ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελούν την μοναδική και βασική Σχολή εκπαίδευσης λειτουργών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Είναι θετικό ότι το Υπουργείο Παιδείας αποδέχθηκε το αίτημα της Σχολής αλλά και φορέων της για αυτόνομη λειτουργία σε ότι αφορά στο σχέδιο ¨ΑΘΗΝΑ¨. Είναι επίσης θετικό ότι το άρθρο 29 επιλύει επιτέλους μετά από σχεδόν μια δεκαετία το πρόβλημα των 4+1 χρόνων φοίτησης που παρείχε δυο πτυχία στους αποφοίτους της ΑΣΠΑΙΤΕ προκαλώντας την διεθνή επιστημονική κοινότητα αφού αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία το γεγονός μετά το βασικό πτυχίο να παρακολουθείς ακόμη 1 έτος, ουσιαστικά μεταπτυχιακών σπουδών, παρέχοντας στους απόφοιτους της ΑΣΠΑΙΤΕ δεύτερο πτυχίο. Παράλληλα επιλύει και το πρόβλημα ουσίας που ήταν η ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων ειδικότητας επαναφέροντας την ομαλότητα και στιβαρότητα του curriculum της ΑΣΕΤΕΜ ΣΕΛΕΤΕ αφού πλέον θα επανασχεδιασθεί εξ ολοκλήρου στην νέα ΑΣΠΑΙΤΕ. Παρόλα τα προαναφερθέντα εξακολουθεί να αποτελεί κόλαφο για το Εκπαιδευτικό μας Σύστημα και ειδικά για το ¨κύρος¨ της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη χώρα μας το γεγονός πως συνεχίζεται η λάθος πολιτική επιλογή που χάραξε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας το 2002 δημιουργώντας με το Ν.3027/28-6-2002 για τη Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. το κενταυροειδές μοντέλο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (Ανώτατη αλλά με αποστολή συμπίπτουσα με τα Τ.Ε.Ι.), μη εντάσσοντάς την στην Πανεπιστημιακή βαθμίδα όπως ισχύει και πολύ σωστά ίσχυσε για όλες τις λεγόμενες ¨Καθηγητικές¨ αλλά και Παιδαγωγικές Σχολές που παράγουν εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρόλη την υπερπεντηκονταετή αξιοζήλευτη παρουσία της ΣΕΛΕΤΕ στον χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Είναι μοναδική ευκαιρία σήμερα να ενταχθεί η ΑΣΠΑΙΤΕ στην Πανεπιστημιακή βαθμίδα ώστε να επιλυθούν και τα συσσωρευμένα προβλήματα εκτός των άλλων και όλων των αποφοίτων που παρακολούθησαν μεταπτυχιακά προγράμματά της όπως για παράδειγμα οι απόφοιτοι της Συμβουλευτικής και της Γενικής Τεχνολογίας, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση πρέπει να το επισημαίνουν στην πολιτεία ώστε να δημιουργούνται οι κατάλληλες νομοθετικές διατάξεις και να μην αδικούνται. Έτσι θα ολοκληρωθεί και το όραμα του Εθνάρχη Κωνσταντίνου Καραμανλή που ίδρυσε την ΣΕΛΕΤΕ μετά από την εισήγηση της αείμνηστης καθηγήτριας κας Αντωνακάκη. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι χρειάζεται διόρθωση το 1γ « Το πτυχίο που χορηγούν τα Τμήματα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. αποτελεί τυπικό προσόν το οποίο παρέχει το δικαίωμα διδασκαλίας ως διδακτικό και εργαστηριακό προσωπικό στην εκπαίδευση και στη δια βίου μάθηση, …»