Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 36: Ρυθμίσεις περί Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, περί Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και λοιπές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΝΔΟΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 19 Αυγούστου 2013, 15:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους αίρεται μία αδικία για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04. Δεν καταλαβαίνω ποια λογική είναι αυτή που επιβάλλει την υπεραριθμία να την καθορίζει το μάθημα της πρώτης ανάθεσης, αλλά μετά, την διδασκαλία του μαθήματος να την κάνει οποιαδήποτε ειδικότητα του κλάδου ΠΕ04; Για να γίνω πιο σαφής Εστω ότι σε ένα σχολείο προέκυψε υπεραριθμία ενός βιολόγου, ο οποίος πηγαίνει σε άλλο σχολείο. Τις ώρες τις βιολογίας όμως θα κληθεί να τις καλύψει κάποιος από τους εναπομείναντες ΠΕ04. Δηλαδή φυσικός ή χημικός. Επομένως για να διδάξει το μάθημα είναι τώρα καλός και ικανός, αλλά για να πάρει τις ώρες από την αρχή, ώστε να μην κριθεί υπεράριθμος, δεν ήταν ικανός; Βέβαια το ίδιο ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες. Η επιλογή του βιολόγου ήταν εντελώς τυχαία. Θα μπορούσε το παράδειγμα να έχει φυσικό ή χημικό. Νομίζω πως όποιος έχει αντίρρηση πάνω σε αυτή την λογική, κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του και κοιτάζει να ικανοποιήσει ατομικά ή και συντεχνιακά συμφέροντα.