Η κόρη μου θα φοιτήσει το Σεπτέμβριου του 2013 στην Α΄ Λυκείου. Την ενδιαφέρουν οι πολυτεχνικές σχολές και οι σχολές της επιστήμης της Πληροφορικής.
Έχω, λοιπόν, τις εξής απορίες:
1η. Ποιο εκπαιδευτικό σύστημα θα εφαρμοστεί από το Σεπτέμβριο του 2013 για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου; Με ποια αναλυτικά προγράμματα σπουδών θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά; Ποιοι εκπαιδευτικοί και πότε θα ενημερωθούν για το πρόγραμμα που θα κληθούν να εφαρμόσουν στις 11 Σεπτεμβρίου; Γιατί χρειάζεται να παρθούν τόσο βιαστικά και χωρίς ιδιαίτερο προβληματισμό αποφάσεις καθοριστικές για την ψυχική ηρεμία, τη ζωή και το μέλλον των παιδιών μας;
2η. Πως το παιδί μου (όπως και το κάθε παιδί) θα αποκτήσει μια εμπεριστατωμένη εικόνα για την επιστήμη της Πληροφορικής στα τρία χρόνια της Λυκειακής του ζωής, αφού στο σχέδιο νόμου για το Νέο Λύκειο φαίνεται να εξαφανίζονται τα μαθήματα της πληροφορικής παιδείας;
Παρακαλώ, λοιπόν, θερμά τον κ. Υπουργό:
i. Να μην εφαρμοστεί από τη σχολική χρονιά 2013-14 το όποιο Νομοσχέδιο τελικά ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων για το Νέο Λύκειο, δίνοντας έτσι τον απαιτούμενο χρόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα να προετοιμαστεί κατάλληλα, στοιχείο απαραίτητο για την ηρεμία και πρόοδο των παιδιών μας.
ii. Να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν σε τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την Πληροφορική επιστήμη, να παρακολουθούν μαθήματα σχετικά με την επιστήμη αυτή, εναλλακτικά με τις 6 ώρες Χημείας, στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών Σπουδών. Αντίστοιχα με αυτό που έχει ήδη προβλεφθεί για το μάθημα της Βιολογίας στις Επιστήμες Υγείας.
Η κόρη μου θα φοιτήσει το Σεπτέμβριου του 2013 στην Α΄ Λυκείου. Την ενδιαφέρουν οι πολυτεχνικές σχολές και οι σχολές της επιστήμης της Πληροφορικής. Έχω, λοιπόν, τις εξής απορίες: 1η. Ποιο εκπαιδευτικό σύστημα θα εφαρμοστεί από το Σεπτέμβριο του 2013 για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου; Με ποια αναλυτικά προγράμματα σπουδών θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά; Ποιοι εκπαιδευτικοί και πότε θα ενημερωθούν για το πρόγραμμα που θα κληθούν να εφαρμόσουν στις 11 Σεπτεμβρίου; Γιατί χρειάζεται να παρθούν τόσο βιαστικά και χωρίς ιδιαίτερο προβληματισμό αποφάσεις καθοριστικές για την ψυχική ηρεμία, τη ζωή και το μέλλον των παιδιών μας; 2η. Πως το παιδί μου (όπως και το κάθε παιδί) θα αποκτήσει μια εμπεριστατωμένη εικόνα για την επιστήμη της Πληροφορικής στα τρία χρόνια της Λυκειακής του ζωής, αφού στο σχέδιο νόμου για το Νέο Λύκειο φαίνεται να εξαφανίζονται τα μαθήματα της πληροφορικής παιδείας; Παρακαλώ, λοιπόν, θερμά τον κ. Υπουργό: i. Να μην εφαρμοστεί από τη σχολική χρονιά 2013-14 το όποιο Νομοσχέδιο τελικά ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων για το Νέο Λύκειο, δίνοντας έτσι τον απαιτούμενο χρόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα να προετοιμαστεί κατάλληλα, στοιχείο απαραίτητο για την ηρεμία και πρόοδο των παιδιών μας. ii. Να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν σε τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την Πληροφορική επιστήμη, να παρακολουθούν μαθήματα σχετικά με την επιστήμη αυτή, εναλλακτικά με τις 6 ώρες Χημείας, στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών Σπουδών. Αντίστοιχα με αυτό που έχει ήδη προβλεφθεί για το μάθημα της Βιολογίας στις Επιστήμες Υγείας.