Συμφωνώ με το συνάδελφο Ευάγγελο Χ., ότι τα προγράμματα σπουδών των Ειδικών Σχολείων είναι συντεχνιακά!!!!!!!!!!!!! Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εξηγήσει κανείς όλες αυτές τις ώρες των φιλολογικών μαθημάτων;;;;;;;;;;
Συνάδελφε ως φιλόλογος θα ξέρεις καλά τη ρήση, Η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας. Προφανώς δε γνωρίζεις από επαγγελματική εκπαίδευση και το χειρότερο είναι πως νομίζεις ότι γνωρίζεις. Εκτός και αν πίσω από τέτοια σχόλια κρύβονται άλλες σκοπιμότητες. Και είναι λυπηρό αυτή την εποχή που όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να αντιμετωπίσουμε αυτή τη λαίλαπα που διαλύει τη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, να υπάρχουν στα σχολεία άνθρωποι σαν κι εσένα. Θα μπορούσα να απαντήσω σε αυτά που λες περί αντιστοίχησης πτυχίων, επαγγελματικής αποκατάστασης κ.λ.π.,(αν και υπάρχουν αναφορές συναδέλφων σε προηγούμενα σχόλια) αλλά δε νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθεί κανείς περαιτέρω μαζί σου.
Να προσθέσω όπως οι περισσότεροι συνάδελφοι πριν από μένα ότι:
• καμία κατάργηση ειδικοτήτων δεν πρέπει να γίνει στη ειδική αγωγή. Αντίθετα θα έπρεπε να ιδρυθούν νέες ειδικότητες και οπωσδήποτε νέες σχολικές μονάδες Ε.Α τόσο ΕΕΓ και κυρίως ΕΕΛ που υπάρχει σχεδόν πλήρης έλλειψή τους.
• Απόδοση του .50 στους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και άμεση εξαίρεσή τους από τη διαθεσιμότητα.
Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη από τους αξιόλογους συναδέλφους ΠΕ 02 που ουδεμία σχέση έχουν με το συνάδελφο.
Συμφωνώ με το συνάδελφο Ευάγγελο Χ., ότι τα προγράμματα σπουδών των Ειδικών Σχολείων είναι συντεχνιακά!!!!!!!!!!!!! Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εξηγήσει κανείς όλες αυτές τις ώρες των φιλολογικών μαθημάτων;;;;;;;;;; Συνάδελφε ως φιλόλογος θα ξέρεις καλά τη ρήση, Η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας. Προφανώς δε γνωρίζεις από επαγγελματική εκπαίδευση και το χειρότερο είναι πως νομίζεις ότι γνωρίζεις. Εκτός και αν πίσω από τέτοια σχόλια κρύβονται άλλες σκοπιμότητες. Και είναι λυπηρό αυτή την εποχή που όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να αντιμετωπίσουμε αυτή τη λαίλαπα που διαλύει τη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, να υπάρχουν στα σχολεία άνθρωποι σαν κι εσένα. Θα μπορούσα να απαντήσω σε αυτά που λες περί αντιστοίχησης πτυχίων, επαγγελματικής αποκατάστασης κ.λ.π.,(αν και υπάρχουν αναφορές συναδέλφων σε προηγούμενα σχόλια) αλλά δε νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθεί κανείς περαιτέρω μαζί σου. Να προσθέσω όπως οι περισσότεροι συνάδελφοι πριν από μένα ότι: • καμία κατάργηση ειδικοτήτων δεν πρέπει να γίνει στη ειδική αγωγή. Αντίθετα θα έπρεπε να ιδρυθούν νέες ειδικότητες και οπωσδήποτε νέες σχολικές μονάδες Ε.Α τόσο ΕΕΓ και κυρίως ΕΕΛ που υπάρχει σχεδόν πλήρης έλλειψή τους. • Απόδοση του .50 στους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και άμεση εξαίρεσή τους από τη διαθεσιμότητα. Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη από τους αξιόλογους συναδέλφους ΠΕ 02 που ουδεμία σχέση έχουν με το συνάδελφο.