Καλό θα ήταν το μάθημα της ερευνητικής εργασίας να γίνεται πιο οργανωμένα: με εγχειρίδιο που θα δίνεται και στους μαθητές, με εξορθολογισμό του τρόπου βαθμολόγησής του (όχι γραπτώς η εξέταση αλλά βάσει κριτηρίων εξ αρχής γνωστών στους μαθητές.
Καλό θα ήταν το μάθημα της ερευνητικής εργασίας να γίνεται πιο οργανωμένα: με εγχειρίδιο που θα δίνεται και στους μαθητές, με εξορθολογισμό του τρόπου βαθμολόγησής του (όχι γραπτώς η εξέταση αλλά βάσει κριτηρίων εξ αρχής γνωστών στους μαθητές.