Συμφωνώ απόλυτα με τους συναδέλφους!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Οι ελάχιστοι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική στις ΣΜΕΑΕ, πρέπει να παραμείνουν.Είμαστε ξεχωριστός κλάδος εκπαιδευτικών. Κακώς τέθηκαν σε διαθεσιμότητα οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής. Είναι παράληψη του Υπουργείου Η ΜΗ ΑΠΌΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΎ .50. Θα έπρεπε να δίνετε αυτόματα σε όσους διορίζονται ή παίρνουν μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ, όπως γίνεται π.χ. με το Μ.Κ. Παίρνω μετάθεση σε ειδικό σχολείο σημαίνει πληρώ τις προϋποθέσεις του νόμου 3699/2008 και επομένως έχω τον ισχύοντα κωδικό μου με την προέκταση .50, π.χ. ΠΕ 03.50.
2. Πολύ σωστά επισημαίνει η συνάδελφος και το χαρακτηρίζει ως εγκληματικό, ότι μαθήματα όπως η μουσική, τα καλλιτεχνικά και η τεχνολογία δεν πρέπει να λείπουν από το πρόγραμμα των ειδικών σχολείων. Προσέξτε όμως!!!!!!!!!!!!!! Θα απουσιάζουν πλήρως σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 2α, αφού τα ΕΕΓ και ΕΕΛ θα πρέπει να τηρούν τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα των ΕΠΑ.Λ
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
1. Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία το Σεπτέμβρη;; Χωρίς μόνιμους εκπαιδευτικούς και χωρίς αναπληρωτές;;; Χωρίς καμία πρόβλεψη για τους μαθητές των ειδικοτήτων που εσφαλμένα καταργήθηκαν;; Μάλλον στο Υπουργείο δε γνωρίζουν ότι οι μαθητές των ΤΕΕ Ε.Α. παίρνουν ειδικότητα στη Β΄ Τάξη του ΤΕΕ. Πώς θα τελειώσουν οι μαθητές των Β΄, Γ, Δ και Ε΄ Τάξεων;;
2. Με βάση ποια μελέτη- έρευνα, αποφασίστηκαν οι μη συντεχνιακές ειδικότητες που προτείνονται και θα βάλουν τάξη στην ειδική επαγγελματική εκπαίδευση ;; Ποιοι τις εισηγήθηκαν;;
3. Τι λένε γι αυτό οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγή;; Ζητήθηκε άραγε η γνώμη τους;;
4. Ζητήθηκε άραγε η γνώμη ανθρώπων σχετικών με την ειδική αγωγή;; Σχετικών με τις ιδιαιτερότητες, τις συναισθηματικές δυσκολίες, τις ικανότητες και τα ταλέντα των μαθητών ΕΑΕ;; Της επαγγελματικής αποκατάστασης και γενικά της πορείας που έχουν ακολουθήσει οι μαθητές που έχουν πτυχία των σημερινών ειδικοτήτων των ΣΜΕΑΕ;;
ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Συμφωνώ απόλυτα με τους συναδέλφους!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1. Οι ελάχιστοι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική στις ΣΜΕΑΕ, πρέπει να παραμείνουν.Είμαστε ξεχωριστός κλάδος εκπαιδευτικών. Κακώς τέθηκαν σε διαθεσιμότητα οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής. Είναι παράληψη του Υπουργείου Η ΜΗ ΑΠΌΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΎ .50. Θα έπρεπε να δίνετε αυτόματα σε όσους διορίζονται ή παίρνουν μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ, όπως γίνεται π.χ. με το Μ.Κ. Παίρνω μετάθεση σε ειδικό σχολείο σημαίνει πληρώ τις προϋποθέσεις του νόμου 3699/2008 και επομένως έχω τον ισχύοντα κωδικό μου με την προέκταση .50, π.χ. ΠΕ 03.50. 2. Πολύ σωστά επισημαίνει η συνάδελφος και το χαρακτηρίζει ως εγκληματικό, ότι μαθήματα όπως η μουσική, τα καλλιτεχνικά και η τεχνολογία δεν πρέπει να λείπουν από το πρόγραμμα των ειδικών σχολείων. Προσέξτε όμως!!!!!!!!!!!!!! Θα απουσιάζουν πλήρως σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 2α, αφού τα ΕΕΓ και ΕΕΛ θα πρέπει να τηρούν τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα των ΕΠΑ.Λ Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: 1. Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία το Σεπτέμβρη;; Χωρίς μόνιμους εκπαιδευτικούς και χωρίς αναπληρωτές;;; Χωρίς καμία πρόβλεψη για τους μαθητές των ειδικοτήτων που εσφαλμένα καταργήθηκαν;; Μάλλον στο Υπουργείο δε γνωρίζουν ότι οι μαθητές των ΤΕΕ Ε.Α. παίρνουν ειδικότητα στη Β΄ Τάξη του ΤΕΕ. Πώς θα τελειώσουν οι μαθητές των Β΄, Γ, Δ και Ε΄ Τάξεων;; 2. Με βάση ποια μελέτη- έρευνα, αποφασίστηκαν οι μη συντεχνιακές ειδικότητες που προτείνονται και θα βάλουν τάξη στην ειδική επαγγελματική εκπαίδευση ;; Ποιοι τις εισηγήθηκαν;; 3. Τι λένε γι αυτό οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγή;; Ζητήθηκε άραγε η γνώμη τους;; 4. Ζητήθηκε άραγε η γνώμη ανθρώπων σχετικών με την ειδική αγωγή;; Σχετικών με τις ιδιαιτερότητες, τις συναισθηματικές δυσκολίες, τις ικανότητες και τα ταλέντα των μαθητών ΕΑΕ;; Της επαγγελματικής αποκατάστασης και γενικά της πορείας που έχουν ακολουθήσει οι μαθητές που έχουν πτυχία των σημερινών ειδικοτήτων των ΣΜΕΑΕ;; ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.