Δεν θα αναφερθώ στην αδικία της κατάργησης των Τεχνικών Ειδικοτήτων !!!Θα αναφερθώ όμως στον σχεδόν ολικό απόκλεισμό των κοριτσιών από επαγγέλματα που είχαν ,έχουν και θα έχουν ζήτηση στην Δ/θμια Δωρεάν Τυπική Εκπαίδευση τα οποία και τους έδιναν τα προσόντα να συνεχίσουν στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ ή να 'μπουν" στην εργασία κατευθείαν. Τι γίνεται με όλες αυτές τις μαθήτριες;Υπάρχουν έτοιμα, επανδρωμένα εργαστήρια(που φυσικά έχουν στοιχίσει στο Έλληνα φορολογούμενα εκατομμύρια Ευρώ), για όλες αυτές τις ειδικότητες που καταργήθηκαν, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν από την υπάρχουσα Κατάρτιση και πως θα γίνει αυτό;Τι είδους κατάρτιση είναι τα ΣΕΚ όταν έχουν και γενική παιδεία; Και γιατί αυτοί οι σπουδαστές (έτσι λεγονται οι φοιτούντες στην κατάρτιση)ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ να μην έχουν διέξοδο, εάν θέλουν και μπορούν, στην αντίστοιχη ειδικότητα του ΤΕΙ;
Και οι μαθήτριες που γράφγτηκαν ήδη στην Α' ΕΠΑΣ σε αυτές τις ειδικότητες τι θα απογίνουν;Τουλάχιστον νέες ΣΕΚ θα πρέπει να επανδρωθούν με μόνιμο προσωπικό(το καλύτερα εκπαιδευμένο και έμπειρο που είναι όλοι αυτοί που μπήκαν σε διαθεσιμότητα) έτσι ώστε να προχωρήσει όσο γίνεταικαλύτερα το "νέο όνειρο του Υπουργείου"!!!
Και μάλιστα σε αυτήν την περίπτωση θα μπορούν οιίδιοι εκπαιδευτικοί
να κάνουν μάθημα στην Α΄τάξη ΣΕΚ και στην Β΄ΕΠΑΣ, που το Υπουργείο ψάχνει να βρεί ωρομίσθιους(των 4 ωρών)για να τελειώσουν και να πάρουν πτυχίο οι εναπομείναντες μαθητές και έτσι να μπορεί να γίνει ομαλά η μετάβαση από το ένα Σχολείο στο άλλο!
Δεν θα αναφερθώ στην αδικία της κατάργησης των Τεχνικών Ειδικοτήτων !!!Θα αναφερθώ όμως στον σχεδόν ολικό απόκλεισμό των κοριτσιών από επαγγέλματα που είχαν ,έχουν και θα έχουν ζήτηση στην Δ/θμια Δωρεάν Τυπική Εκπαίδευση τα οποία και τους έδιναν τα προσόντα να συνεχίσουν στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ ή να 'μπουν" στην εργασία κατευθείαν. Τι γίνεται με όλες αυτές τις μαθήτριες;Υπάρχουν έτοιμα, επανδρωμένα εργαστήρια(που φυσικά έχουν στοιχίσει στο Έλληνα φορολογούμενα εκατομμύρια Ευρώ), για όλες αυτές τις ειδικότητες που καταργήθηκαν, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν από την υπάρχουσα Κατάρτιση και πως θα γίνει αυτό;Τι είδους κατάρτιση είναι τα ΣΕΚ όταν έχουν και γενική παιδεία; Και γιατί αυτοί οι σπουδαστές (έτσι λεγονται οι φοιτούντες στην κατάρτιση)ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ να μην έχουν διέξοδο, εάν θέλουν και μπορούν, στην αντίστοιχη ειδικότητα του ΤΕΙ; Και οι μαθήτριες που γράφγτηκαν ήδη στην Α' ΕΠΑΣ σε αυτές τις ειδικότητες τι θα απογίνουν;Τουλάχιστον νέες ΣΕΚ θα πρέπει να επανδρωθούν με μόνιμο προσωπικό(το καλύτερα εκπαιδευμένο και έμπειρο που είναι όλοι αυτοί που μπήκαν σε διαθεσιμότητα) έτσι ώστε να προχωρήσει όσο γίνεταικαλύτερα το "νέο όνειρο του Υπουργείου"!!! Και μάλιστα σε αυτήν την περίπτωση θα μπορούν οιίδιοι εκπαιδευτικοί να κάνουν μάθημα στην Α΄τάξη ΣΕΚ και στην Β΄ΕΠΑΣ, που το Υπουργείο ψάχνει να βρεί ωρομίσθιους(των 4 ωρών)για να τελειώσουν και να πάρουν πτυχίο οι εναπομείναντες μαθητές και έτσι να μπορεί να γίνει ομαλά η μετάβαση από το ένα Σχολείο στο άλλο!