Σε κάποιες σχολές είναι χρήσιμο ο φοιτητής να έχει διδαχθεί Χημεία
και σε κάποιες άλλες Προγραμματισμό.
Σε άλλες πάλι χρειάζονται και τα δύο!
Στο προηγούμενο πρόγραμμα σπουδών η Τεχνολογική κατεύθυνση είχε δύο κύκλους
Α΄ κύκλος:Μαθηματικά, Φυσική, Ηλεκτρολογία, Βιοχημεία
Β΄ κύκλος:Μαθηματικά, Φυσική, ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ
Υπήρχε η δυνατότητα επιλογής του ενός ή του άλλου κύκλου.
Πιστεύω λοιπόν οτι και το νέο πρόγραμμα θα πρέπει να παρέχει την δυνατότητα επιλογής.
Όπως και να 'χει, ο προγραμματισμός αμβλύνει την σκέψη και θα ήταν καλό οι μαθητές του λυκείου να διδάσκονται την αλγοριθμική μέσα απο το μάθημα της Πληροφορικής.
Είναι λάθος η Πληροφορική να μην περιέχεται στο πρόγραμμα σπουδών όλων των τάξεων του λυκείου, δεδομένου οτι οι μαθητές σε αυτήν την ηλικία έχουν φτάσει σε επίπεδο αφομοίωσης εννοιών και πρακτικών που σε μικρότερες ηλικίες δεν δύναται να αντιληφθούν πλήρως και σε όλη τους τη διάσταση.
Κακώς υποβαθμίζεται στον τομέα των θεωρητικών σπουδών η Λογοτεχνία. Το μάθημα που προβληματίζει, εμπνέει και καλλιεργεί τους μαθητές.
Τέλος το Λύκειο δεν πρέπει να θεωρείται ένα σχολείο που κάποιος μαθητής αποκτά μόνο γενικές-θεωρητικές γνώσεις. Θα πρέπει να υπάρχουν μαθήματα όπως η τεχνολογία, το σχέδιο, τα εικαστικά που αναπτύσσουν τις δεξιότητες των μαθητών και τους βοηθούν να ανακαλύπτουν τα ταλέντα τους και τις κλίσεις τους.
Σε κάποιες σχολές είναι χρήσιμο ο φοιτητής να έχει διδαχθεί Χημεία και σε κάποιες άλλες Προγραμματισμό. Σε άλλες πάλι χρειάζονται και τα δύο! Στο προηγούμενο πρόγραμμα σπουδών η Τεχνολογική κατεύθυνση είχε δύο κύκλους Α΄ κύκλος:Μαθηματικά, Φυσική, Ηλεκτρολογία, Βιοχημεία Β΄ κύκλος:Μαθηματικά, Φυσική, ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ Υπήρχε η δυνατότητα επιλογής του ενός ή του άλλου κύκλου. Πιστεύω λοιπόν οτι και το νέο πρόγραμμα θα πρέπει να παρέχει την δυνατότητα επιλογής. Όπως και να 'χει, ο προγραμματισμός αμβλύνει την σκέψη και θα ήταν καλό οι μαθητές του λυκείου να διδάσκονται την αλγοριθμική μέσα απο το μάθημα της Πληροφορικής. Είναι λάθος η Πληροφορική να μην περιέχεται στο πρόγραμμα σπουδών όλων των τάξεων του λυκείου, δεδομένου οτι οι μαθητές σε αυτήν την ηλικία έχουν φτάσει σε επίπεδο αφομοίωσης εννοιών και πρακτικών που σε μικρότερες ηλικίες δεν δύναται να αντιληφθούν πλήρως και σε όλη τους τη διάσταση. Κακώς υποβαθμίζεται στον τομέα των θεωρητικών σπουδών η Λογοτεχνία. Το μάθημα που προβληματίζει, εμπνέει και καλλιεργεί τους μαθητές. Τέλος το Λύκειο δεν πρέπει να θεωρείται ένα σχολείο που κάποιος μαθητής αποκτά μόνο γενικές-θεωρητικές γνώσεις. Θα πρέπει να υπάρχουν μαθήματα όπως η τεχνολογία, το σχέδιο, τα εικαστικά που αναπτύσσουν τις δεξιότητες των μαθητών και τους βοηθούν να ανακαλύπτουν τα ταλέντα τους και τις κλίσεις τους.