Εφόσον συνεχίζεται η αναφορά στις ΣΕΚ ( Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ) και στα ΣΕΚ ( Σχολικά
Εργαστηριακά Κέντρα ), εξακολουθεί να υπάρχει σύγχυση για το πού αναφέρεται το σχέδιο νόμου.
Μάλλον στο σχέδιο νόμου εννοείται πως ο Διευθυντής του ΣΕΚ( Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο ) θα είναι ταυτόχρονα και Διευθυντής του ΙΕΚ, γεγονός που σημαίνει ότι τα ΣΕΚ ( Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ) θα ανήκουν πλέον στην μη τυπική εκπαίδευση(;)
Δεν διευκρινίζεται από το σχέδιο νόμου ότι είναι σαφής η προτεραιότητα που πρέπει να δίδεται στην διάθεση των εργαστηρίων πρώτα στα τμήματα της τυπικής εκπαίδευσης ( ΕΠΑΛ ) και στην συνέχεια στα τμήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης ΣΕΚ ( Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ) και ΙΕΚ.
Τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα διαθέτουν εξοπλισμό εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτούνται από τους οικείους Δήμους. Ως δομές μη τυπικής εκπαίδευσης θα εξακολουθήσει η χρηματοδότηση τους από τους Δήμους, σε ό,τι αφορά στην αγορά αναλωσίμων και υλικών βραχείας διάρκειας;
Τι θα συμβεί με το Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο αν το ΙΕΚ. μιας περιοχής κλείσει ή συγχωνευτεί με ΙΕΚ άλλου Δήμου;
Στο νομοσχέδιο δεν διευκρινίζεται τι θα γίνει με τις ΕΠΑΣ, θα μετατραπούν σε ΣΕΚ;
Αν ναι, οι ΣΕΚ ( Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ), ως φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης, δεν είναι υποχρεωμένες να διαθέτουν μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και μπορούν να λειτουργούν με ωρομισθίους. Αυτό ενδεχομένως να σημαίνει πως, όλοι οι καθηγητές των ΕΠΑΣ θα βγουν σε κινητικότητα;
Εφόσον συνεχίζεται η αναφορά στις ΣΕΚ ( Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ) και στα ΣΕΚ ( Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ), εξακολουθεί να υπάρχει σύγχυση για το πού αναφέρεται το σχέδιο νόμου. Μάλλον στο σχέδιο νόμου εννοείται πως ο Διευθυντής του ΣΕΚ( Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο ) θα είναι ταυτόχρονα και Διευθυντής του ΙΕΚ, γεγονός που σημαίνει ότι τα ΣΕΚ ( Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ) θα ανήκουν πλέον στην μη τυπική εκπαίδευση(;) Δεν διευκρινίζεται από το σχέδιο νόμου ότι είναι σαφής η προτεραιότητα που πρέπει να δίδεται στην διάθεση των εργαστηρίων πρώτα στα τμήματα της τυπικής εκπαίδευσης ( ΕΠΑΛ ) και στην συνέχεια στα τμήματα της μη τυπικής εκπαίδευσης ΣΕΚ ( Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ) και ΙΕΚ. Τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα διαθέτουν εξοπλισμό εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτούνται από τους οικείους Δήμους. Ως δομές μη τυπικής εκπαίδευσης θα εξακολουθήσει η χρηματοδότηση τους από τους Δήμους, σε ό,τι αφορά στην αγορά αναλωσίμων και υλικών βραχείας διάρκειας; Τι θα συμβεί με το Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο αν το ΙΕΚ. μιας περιοχής κλείσει ή συγχωνευτεί με ΙΕΚ άλλου Δήμου; Στο νομοσχέδιο δεν διευκρινίζεται τι θα γίνει με τις ΕΠΑΣ, θα μετατραπούν σε ΣΕΚ; Αν ναι, οι ΣΕΚ ( Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ), ως φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης, δεν είναι υποχρεωμένες να διαθέτουν μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και μπορούν να λειτουργούν με ωρομισθίους. Αυτό ενδεχομένως να σημαίνει πως, όλοι οι καθηγητές των ΕΠΑΣ θα βγουν σε κινητικότητα;