Εδώ και καιρό δε φαίνεται να υπάρχει καμία λογική στις κινήσεις του υπουργείου. Αυτή τη στιγμή βλέπουμε να καταργείται το μάθημα της πληροφορικής από τα λύκεια ενώ μόλις πριν δυο χρόνια μοιράζονταν "εκπαιδευτικά" DVD με σκοπό την προώθηση της ηλεκτρονικής παιδείας(άτοπο και αυτό υπό τις συνθήκες που συνέβη).Ακόμα λοιπόν και αν δε σταθούμε-αν και θα'πρεπε- στις πολυάριθμες απολύσεις εκπαιδευτικών που θ'ακολουθήσουν, στην ύπαρξη τόσων σχολών πληροφορικής για τις οποίες είναι προαπαιτούμενη η γνώση προγραμματισμού και στις δαπάνες για τη δημιουργία κατάλληλων εργαστηρίων, εδώ είναι προφανές πως καταστρατηγείται μια από τις θεμελιώδεις αρχές της δημόσιας παιδείας.Άλλωστε σε μια εποχή τέτοιας τεχνολογικής έξαρσης η μη κατάρτιση των νέων σε σύγχρονα αντικείμενα όπως αυτό της πληροφορικής συνδιαστικά με την ανακύκλωση αναχρονιστικών προγραμμάτων σπουδών ισοδυναμεί στην ουσία με έλληψη παροχής κατάλληλης και ολοκληρωμένης μόρφωσης όπως και με "δημιουργία" λειτουργικά αναλφάβητων πολιτών.
Πιο συγκεκριμένα,
Όσων αφορά
-στο άρθρο 2 το μάθημα της ΑΕΠΠ δε θα πρέπει να καταργηθεί από το τρέχων πρόγραμμα σπουδών για τους προαναφερθέντες λόγους.
-στο άρθρο 4 το μάθημα της ΑΕΠΠ θα πρέπει να παραμείνει πανελλαδικώς εξεταζόμενο ούτως ώστε να μην υποβαθμιστεί τελικά.
Εδώ και καιρό δε φαίνεται να υπάρχει καμία λογική στις κινήσεις του υπουργείου. Αυτή τη στιγμή βλέπουμε να καταργείται το μάθημα της πληροφορικής από τα λύκεια ενώ μόλις πριν δυο χρόνια μοιράζονταν "εκπαιδευτικά" DVD με σκοπό την προώθηση της ηλεκτρονικής παιδείας(άτοπο και αυτό υπό τις συνθήκες που συνέβη).Ακόμα λοιπόν και αν δε σταθούμε-αν και θα'πρεπε- στις πολυάριθμες απολύσεις εκπαιδευτικών που θ'ακολουθήσουν, στην ύπαρξη τόσων σχολών πληροφορικής για τις οποίες είναι προαπαιτούμενη η γνώση προγραμματισμού και στις δαπάνες για τη δημιουργία κατάλληλων εργαστηρίων, εδώ είναι προφανές πως καταστρατηγείται μια από τις θεμελιώδεις αρχές της δημόσιας παιδείας.Άλλωστε σε μια εποχή τέτοιας τεχνολογικής έξαρσης η μη κατάρτιση των νέων σε σύγχρονα αντικείμενα όπως αυτό της πληροφορικής συνδιαστικά με την ανακύκλωση αναχρονιστικών προγραμμάτων σπουδών ισοδυναμεί στην ουσία με έλληψη παροχής κατάλληλης και ολοκληρωμένης μόρφωσης όπως και με "δημιουργία" λειτουργικά αναλφάβητων πολιτών. Πιο συγκεκριμένα, Όσων αφορά -στο άρθρο 2 το μάθημα της ΑΕΠΠ δε θα πρέπει να καταργηθεί από το τρέχων πρόγραμμα σπουδών για τους προαναφερθέντες λόγους. -στο άρθρο 4 το μάθημα της ΑΕΠΠ θα πρέπει να παραμείνει πανελλαδικώς εξεταζόμενο ούτως ώστε να μην υποβαθμιστεί τελικά.