Είναι τεράστιο λάθος η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από το Λύκειο. Δεν πρέπει να συγχέουμε το μάθημα με τις ΤΠΕ. Υπάρχουν βαθύτεροι στόχοι στη διδασκαλία του μαθήματος.
Οι χώρες (ΗΠΑ, Γερμάνια, κ.α.) που κατόρθωσαν να εξαλείψουν την γραφειοκρατία, να πιάσουν την φοροδιαφυγή και να θεωρούνται σήμερα αναπτυγμένες έχουν βασιστεί εξ ολοκλήρου στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και την Πληροφορική. Έχουν δώσει βάρος τόσο στις δεξιότητες χειρισμού αλλά και στην προγραμματιστική και λογική σκέψη που διέπουν το μάθημα το οποίο έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών των σχολείων τους ως βασικό μάθημα.
Αν θέλουμε να πάμε προς την ανάπτυξη και την πρόοδο πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους.
Η Πληροφορική πρέπει να είναι βασικό μάθημα σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και φυσικά στο «Νέο» Λύκειο. Αλλιώς αυτό το Λύκειο δεν θα πρέπει να λέγεται «Νέο».
Είναι τεράστιο λάθος η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής από το Λύκειο. Δεν πρέπει να συγχέουμε το μάθημα με τις ΤΠΕ. Υπάρχουν βαθύτεροι στόχοι στη διδασκαλία του μαθήματος. Οι χώρες (ΗΠΑ, Γερμάνια, κ.α.) που κατόρθωσαν να εξαλείψουν την γραφειοκρατία, να πιάσουν την φοροδιαφυγή και να θεωρούνται σήμερα αναπτυγμένες έχουν βασιστεί εξ ολοκλήρου στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και την Πληροφορική. Έχουν δώσει βάρος τόσο στις δεξιότητες χειρισμού αλλά και στην προγραμματιστική και λογική σκέψη που διέπουν το μάθημα το οποίο έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών των σχολείων τους ως βασικό μάθημα. Αν θέλουμε να πάμε προς την ανάπτυξη και την πρόοδο πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους. Η Πληροφορική πρέπει να είναι βασικό μάθημα σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και φυσικά στο «Νέο» Λύκειο. Αλλιώς αυτό το Λύκειο δεν θα πρέπει να λέγεται «Νέο».