ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΗ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ?ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ? ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ? ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ!
ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΗ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ?ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ? ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ? ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ!