Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Vania | 28 Νοεμβρίου 2009, 12:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητό και αξιότιμο Υπουργείο, είμαι απόφοιτη του 2007 επιτυχούσα του πρόσφατου διαγωνισμού ΠΕ02 με βαθμολογία διόλου απαξιωτική (70%). Αφιέρωσα κόπο,μεράκι,δύναμη για να προετοιμαστω για τον διαγωνισμό επιτυγχάνοντας τον στόχο μου.Βαθμολογικά κριθηκά καταλλήλοτερη απο 20.000 φιλολόγους που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό του 2008 κι όμως σήμερα θεωρούμαι άνεργη ενώ την ίδια στιγμή ατομά της ειδικότητας μου καταλαμβάνουν θέσεις που αξιοκρατικά δεν τους ανήκουν αλλά καθαρά ρουσφετολογικά, μη έχοντας ουδεμία επιτυχία στον ασεπ, μη έχοντας καν προσπαθήσει,μη έχοντας αφιερώσει ουτέ μία ώρα διαβάσματος. Τα παραδείγματα του παραπάνω φαινομένου είναι πολλά και χαρακτηριστικά: πδσ,εκκλησιαστικα,σδε,σχολεία ειδικής αγωγής κα.Τα παραπάνω απαξιώνουν όχι μονάχα τον διαγωνισμό του ασεπ,όχι μόνο τους επιτυχόντες του διαγωνισμου , ο οποίος κατ εμέ ειναί και πρέπει να θεωρείται το μόνο αξιοκρατικό μέσον και κριτήριο επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά και το ρόλο του υπουργείου παιδείας που ενώ θέσπισε και διατήρησε τον θεσμό του ασεπ , ουσιαστικά ελάχιστα κατ εμέ αναγνωρίζεται η σπουδαιότητα του και η σημασία του, τη στιγμή μάλιστα που αρμόδια άτομα Ββάθμιας χαρακτηρίζουν την επιτυχία του ασεπ ως χαρτί του ¨ΣΩΡΟΥ¨... Παρέθεσα το δικό μου, προσσωπικό παράδειγμα όχι από εγωισμό αλλά διότι πιστεύω ακράδαντα πώς ανάλογα περιστατικά έχουν περάσει κι άλλοι συνάδελφοι... Από συναδέλφους ειπώθηκαν διάφορες απόψεις , οι περισσότερες όμως αντικρούουν και καθαιρούν την αξιοκρατιά.Ούτε η πολυτεκνία,ούτε η ημεροχρονολογία κτήσης πτυχίου αποτελούν αξιοκρατικά κριτήρια και αυτό το γνωρίζουμε όλοι μας.Ικανός και κατάλληλος δεν θεωτείται εκείνος ο εκπαιδευτικός που ολοκλήρωσε τις σπουδές του το 1900,εξάλλου πείρα θα πει προσπάθεια κι όχι ηλικία,αλλά ούτε οιέχοντες 3 ή παραπάνω παιδία. Ευελπιστώ 1)ΣΕ ένα αξιοκρατικό σύστημα πρόσληψης με πρώτο και βασικότερο κριτήριο την επιτυχία του ασεπ, την διατήρηση των μοριών προηγούμενων διαγωνισμών και την πρόσληψη των εκπαιδευτικών όλων των μορφών Ββάθμιας εκπαίδευσης μέσα από έναν ενιαίο πίνακα απαλλαγμένο από τους μή έχοντας εστώ μία επιτυχία στον διαγωνισμο 2)ΣΕ ένα σύστημα που επιτέλους θα θέσει τέλος σε αυτό το θέατρο του παραλόγου,κλείνοντας όλα τα παράθυρα εισβολής στο δημόσιο 3)ΣΕ ένα σύστημα που θα σέβεται τους εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται για την κατάκτηση των στόχων τους 4)ΣΕ ένα σύστημα που δίδει ίσες ευκαιρίες σε όλους να αποδείξουν την αξία τους, διότι η αξία δεν αποδεικνυεται στα λόγια αλλά στις θυσίες,στις πράξεις ,στη δοκιμασία. Αγαπητό Υπουργείο ,σέβομαι και τιμώ το δίκαιο, το σωστό, το ηθικό , το αξιοκρατικό κι όχι το άδικο, το ανήθικο ,το αναξιοκρατικό τα οποία εδώ και χρόνια μαστίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα και ελπίζω πώς πλέον πρέπει να έρθει η ώρα τα παραπάνω να εκλείψουν.Προτυπό μου είναι ο άνθρωπός που προσπαθεί και νικά με τις δυνάμεις του και οι πρόσφατες ανακοινώσεις σας με έκαναν να ελπίζω πως ίσως και εσείς το πισετύτε και πως θα σταθείτε στο πλευρό αυτού του ανθρώπου.Περιμένω τα όσα είπατε να τα κάνετε πράξη.Ονειρεύομαι ένα καλύτερο αύριο.