Προκαλεί απορία ο όρος Νέο Λύκειο, τη στιγμή που από αυτό αφαιρούνται τα μαθήματα που σχετίζονται με την επιστήμη της Πληροφορικής, την επιστήμη που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και επιφέρει αλλαγές στις ευκαιρίες επιχειρηματικότητας, στην ανάπτυξη της οικονομίας, στον τρόπο ζωής, στον τρόπο σκέψης, στη διαχείριση της καθημερινότητας.
Μα ήταν το εκπαιδευτικό μας σύστημα τόσο προχωρημένο τη δεκαετία του '80, ώστε να ονομάζουμε Νέο Λύκειο σήμερα ένα σύστημα που, με εξαίρεση το Πεδίο των Παιδαγωγικών Τμημάτων, το αντιγράφει απόλυτα στα εξεταζόμενα μαθήματα για τις εισαγωγικές εξετάσεις;
Προκαλεί απορία ο όρος Νέο Λύκειο, τη στιγμή που από αυτό αφαιρούνται τα μαθήματα που σχετίζονται με την επιστήμη της Πληροφορικής, την επιστήμη που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και επιφέρει αλλαγές στις ευκαιρίες επιχειρηματικότητας, στην ανάπτυξη της οικονομίας, στον τρόπο ζωής, στον τρόπο σκέψης, στη διαχείριση της καθημερινότητας. Μα ήταν το εκπαιδευτικό μας σύστημα τόσο προχωρημένο τη δεκαετία του '80, ώστε να ονομάζουμε Νέο Λύκειο σήμερα ένα σύστημα που, με εξαίρεση το Πεδίο των Παιδαγωγικών Τμημάτων, το αντιγράφει απόλυτα στα εξεταζόμενα μαθήματα για τις εισαγωγικές εξετάσεις;