Το χρονικό διαστημα από 10 έως 20 Ιανουαρίου 2011 το τότε «
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ»
πραγματοποίησε Έρευνα Κοινής Γνώμης με αντικείμενο την «Αποτύπωση των απόψεων αλλά και της μέχρι σήμερα γνώσης και πληροφόρησης της κοινής γνώμης για την υφιστάμενη κατάσταση και προοπτική στη Λυκειακή Εκπαίδευση, τα προγράμματα που την υποστηρίζουν, τις ανάγκες και τις κρινόμενες ως αναγκαίες θεσμικές ή διοικητικές παρεμβάσεις «¨»
Σε αυτή την έρευνα το μάθημα της πληροφορικής ήταν τέταρτο στις προτιμήσεις των μαθητών και το 84,3 % θεωρούσε ότι το μάθημα της Πληροφορικής θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό και να εξετάζεται γραπτώς .
Γιατί λοιπόν δεν λαμβάνετε υπόψιν σας τα αποτελέσματα των ερευνών που εσείς διατάσσετε να πραγματοποιηθούν ; Ποιος ο λόγος πραγματοποίησης αυτών των ερευνών αν τελικά δεν είστε διατεθειμένοι να εφαρμόσετε τα αποτελέσματά τους ;
Το χρονικό διαστημα από 10 έως 20 Ιανουαρίου 2011 το τότε « ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» πραγματοποίησε Έρευνα Κοινής Γνώμης με αντικείμενο την «Αποτύπωση των απόψεων αλλά και της μέχρι σήμερα γνώσης και πληροφόρησης της κοινής γνώμης για την υφιστάμενη κατάσταση και προοπτική στη Λυκειακή Εκπαίδευση, τα προγράμματα που την υποστηρίζουν, τις ανάγκες και τις κρινόμενες ως αναγκαίες θεσμικές ή διοικητικές παρεμβάσεις «¨» Σε αυτή την έρευνα το μάθημα της πληροφορικής ήταν τέταρτο στις προτιμήσεις των μαθητών και το 84,3 % θεωρούσε ότι το μάθημα της Πληροφορικής θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό και να εξετάζεται γραπτώς . Γιατί λοιπόν δεν λαμβάνετε υπόψιν σας τα αποτελέσματα των ερευνών που εσείς διατάσσετε να πραγματοποιηθούν ; Ποιος ο λόγος πραγματοποίησης αυτών των ερευνών αν τελικά δεν είστε διατεθειμένοι να εφαρμόσετε τα αποτελέσματά τους ;