Η κατάργηση μαθημάτων που σχετίζονται με τις Νέες Τεχνολογίες(Ν.Τ) αντί η αναβάθμιση τους μας πάει πίσω 20 χρόνια όταν μπήκαμε στο ΕΜΠ Ηλεκρολόγοι Μηχανικοί και δεν είχαμε δει Η/Υ...πόσο μάλλον να ασχοληθούμε τον προγραμματισμό του...τελικά αποφοιτήσαμε χωρίς να έχουμε καταλάβει τι θα πεί επιστήμη Η/Υ και το εύρος των δυνατοτήτων της....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΈΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Ν.Τ....γίνεται να εισαχθούν μαθητές στο Φυσικό χωρίς γνώσεις Φυσικής?....στο
Μαθηματικό χωρίς Μαθηματικά?.......σε σχολές πληροφορικής - τηλεπικοινωνιών...χωρίς πληροφορική? ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΛΟΓΙΚΑ..!!!
Η κατάργηση μαθημάτων που σχετίζονται με τις Νέες Τεχνολογίες(Ν.Τ) αντί η αναβάθμιση τους μας πάει πίσω 20 χρόνια όταν μπήκαμε στο ΕΜΠ Ηλεκρολόγοι Μηχανικοί και δεν είχαμε δει Η/Υ...πόσο μάλλον να ασχοληθούμε τον προγραμματισμό του...τελικά αποφοιτήσαμε χωρίς να έχουμε καταλάβει τι θα πεί επιστήμη Η/Υ και το εύρος των δυνατοτήτων της....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΈΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Ν.Τ....γίνεται να εισαχθούν μαθητές στο Φυσικό χωρίς γνώσεις Φυσικής?....στο Μαθηματικό χωρίς Μαθηματικά?.......σε σχολές πληροφορικής - τηλεπικοινωνιών...χωρίς πληροφορική? ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΛΟΓΙΚΑ..!!!