Μια απλή και λογική πρόταση - διόρθωση για τα εξεταζόμενα της Γ' Λυκείου στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών σπουδών:
Χημεία Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ για όσους επιλέξουν Πολυτεχνικές σχολές, σχολές Πληροφορικής και σχολές Θετικών επιστημών που σχετίζονται.
Σε μια εποχή που οι σπουδές αρχίζουν να γίνονται πολυτέλεια, είναι απαγορευτικό να μην υπάρχει το δικαίωμα επιλογής. Το αποτέλεσμα θα είναι στις σχολές που απαιτείται και θεωρείται αυτονόητη η γνώση προγραμματισμού και η επαφή με την επιστήμη των Υπολογιστών, οι φοιτητές να χάνουν εξάμηνα γιατί θα γνωρίζουν, αποφοιτώντας από το Νέο Λϋκειο, χημικές ενώσεις.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΑΛΛΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Αξίζει να δώσετε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ(Χημεία Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ) στα παιδιά ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ!
Μια απλή και λογική πρόταση - διόρθωση για τα εξεταζόμενα της Γ' Λυκείου στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών σπουδών: Χημεία Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ για όσους επιλέξουν Πολυτεχνικές σχολές, σχολές Πληροφορικής και σχολές Θετικών επιστημών που σχετίζονται. Σε μια εποχή που οι σπουδές αρχίζουν να γίνονται πολυτέλεια, είναι απαγορευτικό να μην υπάρχει το δικαίωμα επιλογής. Το αποτέλεσμα θα είναι στις σχολές που απαιτείται και θεωρείται αυτονόητη η γνώση προγραμματισμού και η επαφή με την επιστήμη των Υπολογιστών, οι φοιτητές να χάνουν εξάμηνα γιατί θα γνωρίζουν, αποφοιτώντας από το Νέο Λϋκειο, χημικές ενώσεις. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΑΛΛΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. Αξίζει να δώσετε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ(Χημεία Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ) στα παιδιά ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ!