Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κώστας-χημικός | 28 Νοεμβρίου 2009, 12:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ Έχω συμμετάσχει με επιτυχία σε 3 διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και με βάση την βαθμολογία μου στον τελευταίο, κλήθηκα ως αναπληρωτής από τον πίνακα στον οποίο επροσμετρείτο και η προυπηρεσία μου από ΠΔΣ. Θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής: 1. Ανήκω σε μια μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών που ¨αναρριχήθηκαν¨ στον πίνακα των αναπληρωτών με πολύ κόπο, δεδομένου οτι έχω συμμετάσχει ΕΠΙΤΥΧΏΣ πάνω από μια φορά στον Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αυτό σημαίνει τεράστια προσπάθεια και θυσίες(είμαι 38 ετών με 2 παιδιά και η σύζυγός μου είναι άνεργη) αφού ήμουν στη δεινή θέση να βρώ χρόνο για διάβασμα ενώ ταυτόχρονα εργαζόμουν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Τώρα αναρωτιέμαι τι θα γίνει με όλους εμάς που είμαστε μια ανάσα πριν τον διορισμό; Οι προηγούμενοι ΑΣΕΠ απαξιώνονται και θα υποχρεωθούμε για πολλοστή φορά να ξαναδώσουμε εξετάσεις; Για ποιό λόγο να υποβληθούμε πάλι σε αυτό το μαρτύριο; Γιατί δεν διευκρινίζετε εάν όσοι έχουν ήδη επιτυχή συμμετοχή στον ΑΣΕΠ θα χρειαστεί να δώσουν και πάλι εξετάσεις; και άλλωστε τι θα εξυπηρετούσε ό μηδενισμός μιας τεράστιας προσπάθειας που χτίζεται χρόνια; Προτείνω στη μεταβατική περίοδο προσλήψεων να δοθεί προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς που έχουν επιτυχία στον τελευταίο ΑΣΕΠ και βρίσκονται κοντά στον διορισμό. 2. Όλοι συμφωνούμε οτι θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στο σύστημα πρόσληψης αλλά ούτε ο ΑΣΕΠ είναι πανάκεια ούτε οι χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί φταίνε σε κάτι που προσπαθούν να προσαρμοστούν στο εκάστοτε σύστημα και ξαφνικά βρίσκονται ξεκρέμαστοι από τις ξαφνικές αλλαγές. Προτείνω η μεταβατική περίοδος να είναι μεγάλη ώστε να περιοριστούν οι αδικίες. 3. Έχει αναπτυχθεί μια τεράστια παραφιλιλογία γύρω από τα αθέμιτα μέσα αυτών που έχουν αποκτήσει κάποια προυπηρεσία. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν έχουν όλοι προυπηρεσίες από Σιβιτανίδειο, ιδιωτικά σχολεία εκκλησιαστικά λύκεια κλπ -αυτοί κακώς βρίσκονται μέσα στους πίνακες. Η συντριπτικη πλειοψηφία είναι από ανθρώπους που έχουν κοπιάσει μαζεύοντας μήνα-μήνα προυπηρεσία σε δυσπροσιτες περιοχες και με χρήματα απο την τσέπη τους. Να είστε σίγουροι ότι αυτοί που διαθέτουν τα μέσα θα βρούν τον τρόπο να τακτοποιηθούν ακόμα και αν το ΑΣΕΠ γίνει ο αποκλειστικός τρόπος διορισμού!!!