ΑΡΘΡΟ 27-ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1α
Όταν ο μαθητής ολοκληρώσει τη φοίτησή του, εγγράφεται στη Β΄ τάξη του
Ειδικού Επαγγελματικό Λυκείου στην αντίστοιχη Ειδικότητα.
Δηλαδή οι μαθητές των ΕΕΓ αποκλείονται πλέον από τη γενική αγωγή; Δεν μπορούν να φοιτήσουν σε γενικά ΕΠΑΛ;
Αρκετοί απόφοιτοι των ΕΕΓ εγγράφονται στη Β’ τάξη των ΕΠΑΛ. Κάποιοι μάλιστα συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις με επιτυχία. Για πολλούς απόφοιτους των ΕΕΓ έχει μεγάλη σημασία να συνεχίσουν τη φοίτησή τους σε ένα γενικό εκπαιδευτικό πλαίσιο για εκπαιδευτικούς, αλλά και κοινωνικούς λόγους. Πολλοί από τους μαθητές των ΕΕΓ είναι παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες χωρίς άλλα προβλήματα. Έχουν ανάγκη αφού καλύψουν τα κενά τους στο ΕΕΓ να επιστρέψουν στη γενική αγωγή. Με το να περιορίζονται οι επιλογές τους μόνο σε ΕΕΛ, ανακόπτεται κάθε δυνατότητά τους να ενταχθούν στο γενικό πλαίσιο, να συνεχίσουν τις σπουδές τους δίνοντας πανελλήνιες, να νιώσουν ισότιμοι με τους υπόλοιπους μαθητές.
Προτείνουμε:
Οι απόφοιτοι των ΕΕΓ να μπορούν να εγγράφονται ή σε ΕΕΛ ή σε ΕΠΑΛ, ώστε αυτοί που έχουν δυνατότητες να παρακολουθήσουν τη γενική τεχνική αγωγή να μην αποκλείονται από αυτήν.
Φοίβη Λιακοπούλου ΠΕ02
ΑΡΘΡΟ 27-ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1α Όταν ο μαθητής ολοκληρώσει τη φοίτησή του, εγγράφεται στη Β΄ τάξη του Ειδικού Επαγγελματικό Λυκείου στην αντίστοιχη Ειδικότητα. Δηλαδή οι μαθητές των ΕΕΓ αποκλείονται πλέον από τη γενική αγωγή; Δεν μπορούν να φοιτήσουν σε γενικά ΕΠΑΛ; Αρκετοί απόφοιτοι των ΕΕΓ εγγράφονται στη Β’ τάξη των ΕΠΑΛ. Κάποιοι μάλιστα συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις με επιτυχία. Για πολλούς απόφοιτους των ΕΕΓ έχει μεγάλη σημασία να συνεχίσουν τη φοίτησή τους σε ένα γενικό εκπαιδευτικό πλαίσιο για εκπαιδευτικούς, αλλά και κοινωνικούς λόγους. Πολλοί από τους μαθητές των ΕΕΓ είναι παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες χωρίς άλλα προβλήματα. Έχουν ανάγκη αφού καλύψουν τα κενά τους στο ΕΕΓ να επιστρέψουν στη γενική αγωγή. Με το να περιορίζονται οι επιλογές τους μόνο σε ΕΕΛ, ανακόπτεται κάθε δυνατότητά τους να ενταχθούν στο γενικό πλαίσιο, να συνεχίσουν τις σπουδές τους δίνοντας πανελλήνιες, να νιώσουν ισότιμοι με τους υπόλοιπους μαθητές. Προτείνουμε: Οι απόφοιτοι των ΕΕΓ να μπορούν να εγγράφονται ή σε ΕΕΛ ή σε ΕΠΑΛ, ώστε αυτοί που έχουν δυνατότητες να παρακολουθήσουν τη γενική τεχνική αγωγή να μην αποκλείονται από αυτήν. Φοίβη Λιακοπούλου ΠΕ02