Αρχικά θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν είμαι διδάσκουσα σε καμία εκπαιδευτική βαθμίδα και δε θέλω ούτε να υποστηρίξω αλλά και ούτε να κακολογίσω και να ζητήσω την κατάργηση κάποιου μαθήματος. Διαβάζοντας όμως το σχέδιο νόμου που έχει κατατεθεί πρόσεξα ότι στο μάθημα της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ η ύλη θα καλύπτει 4 διαφορετικές, ξεχωριστές, ενδιαφέρουσες και σημαντικές επιστήμες. Την Οικονομία, τους Πολιτικούς Θεσμούς, τις Αρχές Δικαίου (ναι, το 2ο και το 3ο είναι διαφορετικές επιστήμες κ. Υπουργέ)και την Κοινωνιολογία. Πως είναι δυνατό να συγχωνεύετε το περιεχόμενο των παραπάνω επιστημών και τι θα αποκομίσουν τα παιδιά από τις ελάχιστες ώρες που "προσφέρετε" σε αυτό το μάθημα? Σα να λέμε δήλαδή χαμένες, απαξιωμένες ώρες? Πάλι προχειροδουλειές? Μας περίσσεψαν κάτι μαθηματάκια ας τα βάλουμε όλα μαζί? Αν μπορείτε να μου εξηγήσετε το σκεπτικό γιατί δεν αντιλαμβάνομαι. Δεν θεωρείτε ότι υπάρχει συσχέτιση της κρίσης του κράτους με την πολιτειακή συνείδηση των πολιτών. Αν όχι μπορείτε να επιμείνετε στο παραπάνω συνονθύλευμα. Πολιτικοί θεσμοί και αρχές δικαίου είναι 2 μαθήματα ζωής και ένας άνθρωπος αυτά τα μαθήματα πρέπει να τα διδάσκετε από μικρός για να γνωρίζει και να σέβεται.
Οι υπερβολικές ώρες σε τεχνολογία, μαθηματικά, αρχαία, φυσική, φιλολογία, φιλοσοφία κ.λ.π. προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητες. Για να μην παρεξηγηθώ, σε κανένα μάθημα δεν είναι απαραίτητες οι πολλές ώρες. Τα σχολεία δεν είναι δευτεροκλασάτα φροντιστήρια (γιατί τα πρωτοκλασάτα είναι ιδιωτικά) για 5-6 γνωστικά αντικείμενα τμημάτων Πανεπιστημίων. Τα σχολεία δεν ετοιμάζουν επιστήμονες για τα Πανεπιστήμια. Τα Πανεπιστήμια φτιάχνουν τους επιστήμονες.
Ευχαριστώ.
Αρχικά θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν είμαι διδάσκουσα σε καμία εκπαιδευτική βαθμίδα και δε θέλω ούτε να υποστηρίξω αλλά και ούτε να κακολογίσω και να ζητήσω την κατάργηση κάποιου μαθήματος. Διαβάζοντας όμως το σχέδιο νόμου που έχει κατατεθεί πρόσεξα ότι στο μάθημα της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ η ύλη θα καλύπτει 4 διαφορετικές, ξεχωριστές, ενδιαφέρουσες και σημαντικές επιστήμες. Την Οικονομία, τους Πολιτικούς Θεσμούς, τις Αρχές Δικαίου (ναι, το 2ο και το 3ο είναι διαφορετικές επιστήμες κ. Υπουργέ)και την Κοινωνιολογία. Πως είναι δυνατό να συγχωνεύετε το περιεχόμενο των παραπάνω επιστημών και τι θα αποκομίσουν τα παιδιά από τις ελάχιστες ώρες που "προσφέρετε" σε αυτό το μάθημα? Σα να λέμε δήλαδή χαμένες, απαξιωμένες ώρες? Πάλι προχειροδουλειές? Μας περίσσεψαν κάτι μαθηματάκια ας τα βάλουμε όλα μαζί? Αν μπορείτε να μου εξηγήσετε το σκεπτικό γιατί δεν αντιλαμβάνομαι. Δεν θεωρείτε ότι υπάρχει συσχέτιση της κρίσης του κράτους με την πολιτειακή συνείδηση των πολιτών. Αν όχι μπορείτε να επιμείνετε στο παραπάνω συνονθύλευμα. Πολιτικοί θεσμοί και αρχές δικαίου είναι 2 μαθήματα ζωής και ένας άνθρωπος αυτά τα μαθήματα πρέπει να τα διδάσκετε από μικρός για να γνωρίζει και να σέβεται. Οι υπερβολικές ώρες σε τεχνολογία, μαθηματικά, αρχαία, φυσική, φιλολογία, φιλοσοφία κ.λ.π. προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητες. Για να μην παρεξηγηθώ, σε κανένα μάθημα δεν είναι απαραίτητες οι πολλές ώρες. Τα σχολεία δεν είναι δευτεροκλασάτα φροντιστήρια (γιατί τα πρωτοκλασάτα είναι ιδιωτικά) για 5-6 γνωστικά αντικείμενα τμημάτων Πανεπιστημίων. Τα σχολεία δεν ετοιμάζουν επιστήμονες για τα Πανεπιστήμια. Τα Πανεπιστήμια φτιάχνουν τους επιστήμονες. Ευχαριστώ.