Απάντηση στο
19 Αυγούστου 2013, 12:03 | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μου προκαλεί εντύπωση ο μεγάλος συντονισμός όλων αυτών των ονομάτων που εμφανίζονται στην υποτιθέμενη ανοικτή επιστολή την οποία υπογράφουν 95 ονόματα τα περισσότερα καθηγητές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Καταγγέλλω ως ύποπτη αυτή την επιστολή και θα ενημερώσω όλους αυτούς που υποτίθεται ότι την υπέγραψαν. Το σχετικό link : http://www.ipetitions.com/petition/informatics/signatures δεν αναφέρεται στην εν λόγω επιστολή , απλά αναγράφονται τα μέλη ενός blog που έντεχνα κάποιος "κύριος" οικειοποιήθηκε για να προκαλέσει εντυπώσεις.
Θα ήθελα πάντως να ενημερώσω τον "κύριο" αυτό ότι δεν τρώμε κουτόχορτο και ότι με τις μεθοδεύσεις αυτές δεν πρόκειται να εξασφαλίσει τις οργανικές θέσεις των πληροφορικάριων στα σχολεία. Το χειρότερο είναι μάλιστα πως γίνεται αήθη επίθεση στη επιστήμη της Χημείας με το σκεπτικό πως δεν χρειάζεται στους υποψηφίους φοιτητές των τμημάτων πληροφορικής και πολυτεχνικών σχολών!
Αλήθεια πόσα χρόνια ζωής μετράει η καταπληκτική επιστήμη της πληροφορικής σε σχέση με αυτή της Χημείας ;
Οι χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, ΗΠΑ) που αναφέρονται ,με τεράστια παράδοση στην Χημεία και τεράστια οφέλη από αυτή, μήπως έχουν καταργήσει το μάθημα της Χημείας προς όφελος της πληροφορικής;
Ποιος σοβαρός επιστήμονας υπογράφει το να μην διδάσκεται και να μην εξετάζεται το μάθημα της Χημείας ως προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στις πολυτεχνικές σχολές όπου ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος σπουδών περιέχει μαθήματα σχετικά με την Χημεία;
Γνωρίζει ο «κύριος» αυτός πως απόφοιτοι πολυτεχνικών σχολών όπως οι χημικοί μηχανικοί μπορούν να διδάξουν ως πρώτη και δεύτερη ανάθεση το μάθημα της Χημείας στα σχολεία;
Μπορεί κάποιος να μάθει στους «υπογράφοντες» πως χωρίς την Χημεία και την εξέλιξη των ημιαγωγών και των τεχνικών χημικής χάραξης των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων δεν θα υπήρχε ηλεκτρονικός υπολογιστής ούτε οθόνη άρα ούτε και η εφαρμοσμένη πληροφορική και ίσως ούτε αυτοί που «υπογράφουν» ως καθηγητές. Τους είναι αδιάφορο πως προέκυψαν οι υπολογιστικές μηχανές ως hardware ή μήπως τους ενδιαφέρει μόνο ο χειρισμός τους ή η θεωρία της πληροφορικής;
Ο καινούργιος όρος «αλγοριθμική σκέψη» που αποδίδει την εικονικότητα ας συγκριθεί με τον όρο «χημική σκέψη» που είναι η πραγματικότητα , διότι ποιος μπορεί ν’ αμφισβητήσει τη χρησιμότητα στη νεολαία μας , του μαθήματος μιας επιστήμης που υπάρχει ολόγυρά μας : τρόφιμα, φάρμακα , καύσιμα , ενδύματα, χρώματα, περιβάλλον και ρύπανση, βιοχημεία , βιοτεχνολογία και τόσα άλλα που βασίζονται στη χημική σκέψη κι ελέγχονται από τη Χημεία.
Με ποιο απύθμενο θράσος μπορεί κάποιος να στερήσει από τη νεολαία μας αυτές τις υπέροχες γνώσεις της Χημείας, γιατί όπως είχε πει κάποτε ο σπουδαίος νομπελίστας χημικός Linus Pauling :«Η Χημεία είναι θαυμάσια . Αισθάνομαι λύπη για τους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τίποτα για την Χημεία , τους λείπει ένα σημαντικό μέρος της ζωής, μια σημαντική πηγή ευτυχίας, η ικανοποίηση μιας πνευματικής περιέργειας»
Απάντηση στο 19 Αυγούστου 2013, 12:03 | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μου προκαλεί εντύπωση ο μεγάλος συντονισμός όλων αυτών των ονομάτων που εμφανίζονται στην υποτιθέμενη ανοικτή επιστολή την οποία υπογράφουν 95 ονόματα τα περισσότερα καθηγητές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Καταγγέλλω ως ύποπτη αυτή την επιστολή και θα ενημερώσω όλους αυτούς που υποτίθεται ότι την υπέγραψαν. Το σχετικό link : http://www.ipetitions.com/petition/informatics/signatures δεν αναφέρεται στην εν λόγω επιστολή , απλά αναγράφονται τα μέλη ενός blog που έντεχνα κάποιος "κύριος" οικειοποιήθηκε για να προκαλέσει εντυπώσεις. Θα ήθελα πάντως να ενημερώσω τον "κύριο" αυτό ότι δεν τρώμε κουτόχορτο και ότι με τις μεθοδεύσεις αυτές δεν πρόκειται να εξασφαλίσει τις οργανικές θέσεις των πληροφορικάριων στα σχολεία. Το χειρότερο είναι μάλιστα πως γίνεται αήθη επίθεση στη επιστήμη της Χημείας με το σκεπτικό πως δεν χρειάζεται στους υποψηφίους φοιτητές των τμημάτων πληροφορικής και πολυτεχνικών σχολών! Αλήθεια πόσα χρόνια ζωής μετράει η καταπληκτική επιστήμη της πληροφορικής σε σχέση με αυτή της Χημείας ; Οι χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, ΗΠΑ) που αναφέρονται ,με τεράστια παράδοση στην Χημεία και τεράστια οφέλη από αυτή, μήπως έχουν καταργήσει το μάθημα της Χημείας προς όφελος της πληροφορικής; Ποιος σοβαρός επιστήμονας υπογράφει το να μην διδάσκεται και να μην εξετάζεται το μάθημα της Χημείας ως προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στις πολυτεχνικές σχολές όπου ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος σπουδών περιέχει μαθήματα σχετικά με την Χημεία; Γνωρίζει ο «κύριος» αυτός πως απόφοιτοι πολυτεχνικών σχολών όπως οι χημικοί μηχανικοί μπορούν να διδάξουν ως πρώτη και δεύτερη ανάθεση το μάθημα της Χημείας στα σχολεία; Μπορεί κάποιος να μάθει στους «υπογράφοντες» πως χωρίς την Χημεία και την εξέλιξη των ημιαγωγών και των τεχνικών χημικής χάραξης των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων δεν θα υπήρχε ηλεκτρονικός υπολογιστής ούτε οθόνη άρα ούτε και η εφαρμοσμένη πληροφορική και ίσως ούτε αυτοί που «υπογράφουν» ως καθηγητές. Τους είναι αδιάφορο πως προέκυψαν οι υπολογιστικές μηχανές ως hardware ή μήπως τους ενδιαφέρει μόνο ο χειρισμός τους ή η θεωρία της πληροφορικής; Ο καινούργιος όρος «αλγοριθμική σκέψη» που αποδίδει την εικονικότητα ας συγκριθεί με τον όρο «χημική σκέψη» που είναι η πραγματικότητα , διότι ποιος μπορεί ν’ αμφισβητήσει τη χρησιμότητα στη νεολαία μας , του μαθήματος μιας επιστήμης που υπάρχει ολόγυρά μας : τρόφιμα, φάρμακα , καύσιμα , ενδύματα, χρώματα, περιβάλλον και ρύπανση, βιοχημεία , βιοτεχνολογία και τόσα άλλα που βασίζονται στη χημική σκέψη κι ελέγχονται από τη Χημεία. Με ποιο απύθμενο θράσος μπορεί κάποιος να στερήσει από τη νεολαία μας αυτές τις υπέροχες γνώσεις της Χημείας, γιατί όπως είχε πει κάποτε ο σπουδαίος νομπελίστας χημικός Linus Pauling :«Η Χημεία είναι θαυμάσια . Αισθάνομαι λύπη για τους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τίποτα για την Χημεία , τους λείπει ένα σημαντικό μέρος της ζωής, μια σημαντική πηγή ευτυχίας, η ικανοποίηση μιας πνευματικής περιέργειας»