Από το Υπουργείο παιδείας, με την υστεροβουλία να διεξαχθούν ομαλά οι εξετάσεις, υπήρχαν επίσημες, αλλά ψεύτικες, τελικά, διαβεβαιώσεις ότι δε θα γίνουν καταργήσεις τομέων και απολύσεις εκπαιδευτικών.
Ξαφνικά μένουν ξεκρέμαστοι χιλιάδες μαθητές και στο δρόμο, ή σε ετεροαπασχόληση, χιλιάδες εκπαιδευτικοί, χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση, έστω ότι θυσιάστηκαν, για να «σωθεί» η χώρα.
Άχρηστοι, λοιπόν, εκπαιδευτικοί και απελπισμένοι μαθητές σε χρήσιμες, ωστόσο, ειδικότητες.
Παρά τις παρατηρήσεις της διαβούλευσης,, δε φαίνεται να γίνει η ανατροπή, γιατί τα πάντα είναι προσυμφωνημένα (και το πρώτο βήμα έγινε με τον προηγούμενο νόμο).
Όταν, όμως, κλείνεις σχολείο, ξεφυτρώνει αναμορφωτήριο.
Η παιδεία του λαού, είναι πρώτη προτεραιότητα.
Ακολουθεί η υγεία (παρόλο που νομίζουμε ότι προτάσσεται), γιατί μέσα από την εκπαίδευση κάνουμε και προληπτική ιατρική.
Με τον τομέα υγείας και πρόνοιας, βέβαια, πετυχαίνονται και τα δύο.
Στην εκπαίδευση δεν περισσεύει κανένας εκπαιδευτικός, πολύ δε περισσότερο είναι ανεπίτρεπτες οι απολύσεις, ή οι μετατάξεις σε «ξένα» υπουργεία..
Υπάρχουν εργασίες εποικοδομητικές, πρωί-απόγευμα, μέσα στον εκπαιδευτικό χώρο.
Δεν είναι όλα νούμερα, με τον υπολογισμό των υποχρεωτικών ωραρίων κλπ, γιατί η σχολική μονάδα είναι ζωντανή και δυναμική.
Εκτός από τις διάφορες εφεδρείες, μπορεί να γίνονται και πάμπολλες λειτουργικές διαδικασίες, όπως ενισχυτικές διδασκαλίες, έρευνες κάθε είδους, αναγνωστήριο, γραμματειακή υποστήριξη (και στο εξής θα εκτελούν χρέη γραμματέα στα σχολεία, περιφέρεια, υπουργείο κλπ, μόνον εκπαιδευτικοί), επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, ενημερώσεις γονέων και κηδεμόνων, ομάδες μελέτης εκπαιδευτικών θεμάτων κλπ και μπορεί να προκύπτουν και πολλά απρόοπτα, όπως ασθένειες, εγκυμοσύνες, άδειες κλπ, τα οποία θα ρυθμίζει ο διευθυντής.
Ο εκπαιδευτικός, κάθε ειδικότητας, όμως, θα πρέπει να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης (όχι, κατ’ ανάγκη μέσα στην τάξη.
Μην παίζουμε με την παιδεία και την υγεία!
Από το Υπουργείο παιδείας, με την υστεροβουλία να διεξαχθούν ομαλά οι εξετάσεις, υπήρχαν επίσημες, αλλά ψεύτικες, τελικά, διαβεβαιώσεις ότι δε θα γίνουν καταργήσεις τομέων και απολύσεις εκπαιδευτικών. Ξαφνικά μένουν ξεκρέμαστοι χιλιάδες μαθητές και στο δρόμο, ή σε ετεροαπασχόληση, χιλιάδες εκπαιδευτικοί, χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση, έστω ότι θυσιάστηκαν, για να «σωθεί» η χώρα. Άχρηστοι, λοιπόν, εκπαιδευτικοί και απελπισμένοι μαθητές σε χρήσιμες, ωστόσο, ειδικότητες. Παρά τις παρατηρήσεις της διαβούλευσης,, δε φαίνεται να γίνει η ανατροπή, γιατί τα πάντα είναι προσυμφωνημένα (και το πρώτο βήμα έγινε με τον προηγούμενο νόμο). Όταν, όμως, κλείνεις σχολείο, ξεφυτρώνει αναμορφωτήριο. Η παιδεία του λαού, είναι πρώτη προτεραιότητα. Ακολουθεί η υγεία (παρόλο που νομίζουμε ότι προτάσσεται), γιατί μέσα από την εκπαίδευση κάνουμε και προληπτική ιατρική. Με τον τομέα υγείας και πρόνοιας, βέβαια, πετυχαίνονται και τα δύο. Στην εκπαίδευση δεν περισσεύει κανένας εκπαιδευτικός, πολύ δε περισσότερο είναι ανεπίτρεπτες οι απολύσεις, ή οι μετατάξεις σε «ξένα» υπουργεία.. Υπάρχουν εργασίες εποικοδομητικές, πρωί-απόγευμα, μέσα στον εκπαιδευτικό χώρο. Δεν είναι όλα νούμερα, με τον υπολογισμό των υποχρεωτικών ωραρίων κλπ, γιατί η σχολική μονάδα είναι ζωντανή και δυναμική. Εκτός από τις διάφορες εφεδρείες, μπορεί να γίνονται και πάμπολλες λειτουργικές διαδικασίες, όπως ενισχυτικές διδασκαλίες, έρευνες κάθε είδους, αναγνωστήριο, γραμματειακή υποστήριξη (και στο εξής θα εκτελούν χρέη γραμματέα στα σχολεία, περιφέρεια, υπουργείο κλπ, μόνον εκπαιδευτικοί), επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, ενημερώσεις γονέων και κηδεμόνων, ομάδες μελέτης εκπαιδευτικών θεμάτων κλπ και μπορεί να προκύπτουν και πολλά απρόοπτα, όπως ασθένειες, εγκυμοσύνες, άδειες κλπ, τα οποία θα ρυθμίζει ο διευθυντής. Ο εκπαιδευτικός, κάθε ειδικότητας, όμως, θα πρέπει να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης (όχι, κατ’ ανάγκη μέσα στην τάξη. Μην παίζουμε με την παιδεία και την υγεία!