• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΑΡΟΣ' | 28 Νοεμβρίου 2009, 13:02

    Είναι προφανές ότι η κρίση και η στελέχωση τόσο των διαφόρων υπηρεσιών του Υπουργείου όσο και των σχολείων, θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από διαφάνεια και αξιοκρατία, καθώς μόνο με το τρόπο αυτό θα επιτευχθεί η αναγκαία αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Απαιτείται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να γίνεται με αντικειμενικά και διαφανή κριτήρια, όπως τα χρόνια προϋπηρεσίας, τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά, το διδακτορικό, τις ξένες γλώσσες, τις δημοσιεύσεις, τις επιμορφώσεις και οτιδήποτε άλλο μπορεί να αξιολογηθεί με αντικειμενικό τρόπο. Αυτό, φυσικά, προϋποθέτει αφενός τη συνεχή υποστήριξη και διευκόλυνση του εκπαιδευτικού να συμμετέχει σε τέτοιου είδους εκπαιδευτικά προγράμματα που ενισχύουν τις γνώσεις και δεξιότητές του και αφετέρου την ενεργό συμμετοχή των ιδίων στη διαμόρφωση αυτών των προγραμμάτων. Αυτό που θα ήθελα, ωστόσο, να επισημάνω είναι ότι θα πρέπει η νέα ηγεσία του Υπουργείου να επανεξετάσει το θέμα της προϋπηρεσίας που θα πρέπει να έχει κάποιος για να συμμετάσχει σε προκηρύξεις για την κάλυψη θέσεων Διευθυντών-Υποδιευθυντών στα σχολεία, Προϊσταμένων Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων, διότι με το ισχύον πλαίσιο δεν έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής εκπαιδευτικοί με πολλά και αξιόλογα ακαδημαϊκά προσόντα, καθώς δεν έχουν την πολυετή προϋπηρεσία που ζητείται από την προκήρυξη. Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μου δίνεται να συμμετάσχω στο διάλογο και να θέσω τους προβληματισμούς μου.