Θεωρώ ότι είναι λάθος να καταργηθεί η Πληροφορική από το Λύκειο.Δεν γίνεται να σχεδιάζουμε το νέο ψηφιακό σχολείο του μέλλοντος και να απουσιάζει η Πληροφορική από το πρόγραμμα σπουδών.
Σήμερα ,την εποχή της τεχνολογίας και της επικοινωνίας , σύμφωνα με το παραπάνω προσχέδιο ,ένας μαθητής κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο Λύκειο, μπορεί να μην διδαχθεί καθόλου μαθήματα Πληροφορικής!!!
Πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ένα μάθημα Γενικής Παιδείας , υποχρεωτικό για όλους ,σε όλες τις τάξεις του Λυκείου ,που ο βαθμός να υπολογίζεται στο μέσο όρο,με το οποίο εκτός από τη χρήση των υπολογιστών και τις εφαρμογές τους,οι μαθητές θα έρχονται σε επαφή με τον προγραμματισμό.
Επιπλέον, το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη και είναι χρήσιμο για τους φοιτητές των σχολών Πληροφορικής. Γιατί λοιπόν δεν πρέπει να το διδάσκονται αυτοί που θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική;
Θεωρώ ότι είναι λάθος να καταργηθεί η Πληροφορική από το Λύκειο.Δεν γίνεται να σχεδιάζουμε το νέο ψηφιακό σχολείο του μέλλοντος και να απουσιάζει η Πληροφορική από το πρόγραμμα σπουδών. Σήμερα ,την εποχή της τεχνολογίας και της επικοινωνίας , σύμφωνα με το παραπάνω προσχέδιο ,ένας μαθητής κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο Λύκειο, μπορεί να μην διδαχθεί καθόλου μαθήματα Πληροφορικής!!! Πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ένα μάθημα Γενικής Παιδείας , υποχρεωτικό για όλους ,σε όλες τις τάξεις του Λυκείου ,που ο βαθμός να υπολογίζεται στο μέσο όρο,με το οποίο εκτός από τη χρήση των υπολογιστών και τις εφαρμογές τους,οι μαθητές θα έρχονται σε επαφή με τον προγραμματισμό. Επιπλέον, το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη και είναι χρήσιμο για τους φοιτητές των σχολών Πληροφορικής. Γιατί λοιπόν δεν πρέπει να το διδάσκονται αυτοί που θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική;