Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ Χ.Σ. | 28 Νοεμβρίου 2009, 13:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μερικές σκέψεις για προβληματισμό: 1. Στην Ιαπωνία και άλλες προηγμένες χώρες ο επιστήμονας πάνω από τα 35 χρόνια θεωρείται ήδη ''μεγάλος'' για ανάληψη διοικητικής θέσης και προτιμώνται μικρότεροι. 2. Μόνο η εμπειρία δεν συνεπάγεται επάρκεια διοικητική. 3. Μόνο τα αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα δεν συνεπάγονται επάρκεια διοικητική. 4. Ο συνδυασμός εμπειρίας και αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων είναι το βέλτιστο. Το σωστό ζύγιασμα ανάμεσα στα δύο είναι το ζητούμενο. 5. Σαν βάση μπορεί να ληφθεί το Π.Δ. 25/2002 και σαφώς όχι ο Ν.3467/2006. 6. Η νέα τομή θα πρέπει να είναι προς την κατεύθυνση να δοθούν περισσότερες δυνατότητες σε νεότερους. 7. Στις κρίσεις των ΠΥΣΔΕ οι αιρετοί εφόσον είναι και υποψήφιοι για θέση στελέχους θα πρέπει εγκαίρως να παραιτούνται και να αναλαμβάνουν αναπληρωματικοί, αλλιώς οι κρίσεις είναι άκυρες (κρίνων και κρινόμενος το ίδιο πρόσωπο). 8. Αξιολόγηση στελεχών κάθε χρόνο και όχι ανά τετραετία. 9. Μέγιστος (συνολικός) χρόνος παραμονής σε θέση διοίκησης 4-6 χρόνια. Όχι διάρκεια καθεστωτική. 10. Η άσκηση διοίκησης είναι και ταλέντο. Δεν διδάσκονται όλα στα Πανεπιστήμια και τις σχολές διοίκησης. Τελικό Σχόλιο: Όσες προσπάθειες και αν κάνουμε ποτέ δεν θα μπορέσουμε να εκφράσουμε απόλυτα ποσοτικά τις διάφορες ποιότητες! Με εκτίμηση προς όλους όσους καταθέτουν τις απόψεις τους. ΒΧΣ