Αν υποθέσουμε ότι:
α) το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο σχεδιάστηκε καλοπροαίρετα με στόχο την αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας,
β) οι εμπλεκόμενοι σχεδιαστές διαθέτουν την απαιτούμενη επιστημονική επάρκεια και κατάλληλη μέθοδο,
γ) τα μηνύματα της δημόσιας διαβούλευσης διαβάζονται, αξιολογούνται, λαμβάνονται υπ' όψη,
τότε θα ήθελα μια επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση στο γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν θεωρεί σήμερα, εν έτει 2013, την επιστήμη της Πληροφορικής ως επιστήμη, ΙΣΑΞΙΑ με αυτές της Χημείας, Φυσικής, Βιολογίας κλπ.
Ποιος λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να πιστέψει ότι οι μαθητές πρέπει να κάνουν ένα "διάλειμμα" στο Λύκειο και να μη διδάσκονται για παράδειγμα Φυσική για λίγα χρόνια, μέχρι να την ξαναβρούν στο Πανεπιστήμιο?
Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρω τη σπουδαιότητα της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε όλες τις τάξεις, με απλή αναζήτηση μπορεί να βρεθεί επαρκής τεκμηρίωση.
Ελπίζω ότι το Νέο Λύκειο θα είναι πραγματικά Νέο και θα ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις.
Αν υποθέσουμε ότι: α) το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο σχεδιάστηκε καλοπροαίρετα με στόχο την αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας, β) οι εμπλεκόμενοι σχεδιαστές διαθέτουν την απαιτούμενη επιστημονική επάρκεια και κατάλληλη μέθοδο, γ) τα μηνύματα της δημόσιας διαβούλευσης διαβάζονται, αξιολογούνται, λαμβάνονται υπ' όψη, τότε θα ήθελα μια επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση στο γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν θεωρεί σήμερα, εν έτει 2013, την επιστήμη της Πληροφορικής ως επιστήμη, ΙΣΑΞΙΑ με αυτές της Χημείας, Φυσικής, Βιολογίας κλπ. Ποιος λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να πιστέψει ότι οι μαθητές πρέπει να κάνουν ένα "διάλειμμα" στο Λύκειο και να μη διδάσκονται για παράδειγμα Φυσική για λίγα χρόνια, μέχρι να την ξαναβρούν στο Πανεπιστήμιο? Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρω τη σπουδαιότητα της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε όλες τις τάξεις, με απλή αναζήτηση μπορεί να βρεθεί επαρκής τεκμηρίωση. Ελπίζω ότι το Νέο Λύκειο θα είναι πραγματικά Νέο και θα ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις.