Το Γενικό Λύκειο μπορεί να περιλαμβάνει σαν Κατευθύνσεις (Τομείς) την Θεωρητική, την Θετική, την Μουσική, την Αθλητική κ.λ.π. Η Τεχνολογική κατεύθυνση καταργείται. Το Γενικό Λύκειο θα παρέχει απολυτήριο χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα.
Το μάθημα της Τεχνολογίας & της Πληροφορικής να εισαχθεί από το Δημοτικό, σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου με το περιεχόμενο που διαθέτει διεθνώς. Διευκρινίζεται ότι το projct που εισήχθη προσφάτως στα σχολεία είναι μέθοδος διδασκαλίας και όχι μάθημα. Αποτελεί την κύρια μέθοδο διδασκαλίας που χρησιμοποιεί το μάθημα της Τεχνολογίας. Σε ότι αφορά δε το Γενικό Λύκειο αποτελούσε μαζί με την Πληροφορική την μοναδική τεχνολογική γνωστική του συνιστώσα που ήταν εξ αυτού του λόγου και μόνον απαραίτητη και ως γνωστόν δυστυχώς καταργήθηκε
Να επαναπροσδιορισθεί ο ρόλος του ΣΕΠ και να ξεκινήσει από το Δημοτικό να ενισχυθεί ειδικά στην Γ΄Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου ενώ ένα Γραφείο Συμβούλων θεωρείται απαραίτητο σε κάθε σχολική μονάδα που θα στελεχώνεται με Συμβούλους Σχολικούς Ψυχολόγους και Επαγγελματικού Προσανατολισμού προκειμένου να διεξάγονται και τα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού και να βοηθούνται οι μαθητές ποικιλοτρόπως. Σε ότι αφορά δε τα Σχολεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τα συγκεκριμένα Γραφεία θα μπορούσαν να εποπτεύουν την Πρακτική Άσκηση αλλά και την Μαθητεία σε συνεργασία με εκπαιδευτικό του εκάστοτε τομέα.
Το Γενικό Λύκειο μπορεί να περιλαμβάνει σαν Κατευθύνσεις (Τομείς) την Θεωρητική, την Θετική, την Μουσική, την Αθλητική κ.λ.π. Η Τεχνολογική κατεύθυνση καταργείται. Το Γενικό Λύκειο θα παρέχει απολυτήριο χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα. Το μάθημα της Τεχνολογίας & της Πληροφορικής να εισαχθεί από το Δημοτικό, σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου με το περιεχόμενο που διαθέτει διεθνώς. Διευκρινίζεται ότι το projct που εισήχθη προσφάτως στα σχολεία είναι μέθοδος διδασκαλίας και όχι μάθημα. Αποτελεί την κύρια μέθοδο διδασκαλίας που χρησιμοποιεί το μάθημα της Τεχνολογίας. Σε ότι αφορά δε το Γενικό Λύκειο αποτελούσε μαζί με την Πληροφορική την μοναδική τεχνολογική γνωστική του συνιστώσα που ήταν εξ αυτού του λόγου και μόνον απαραίτητη και ως γνωστόν δυστυχώς καταργήθηκε Να επαναπροσδιορισθεί ο ρόλος του ΣΕΠ και να ξεκινήσει από το Δημοτικό να ενισχυθεί ειδικά στην Γ΄Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου ενώ ένα Γραφείο Συμβούλων θεωρείται απαραίτητο σε κάθε σχολική μονάδα που θα στελεχώνεται με Συμβούλους Σχολικούς Ψυχολόγους και Επαγγελματικού Προσανατολισμού προκειμένου να διεξάγονται και τα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού και να βοηθούνται οι μαθητές ποικιλοτρόπως. Σε ότι αφορά δε τα Σχολεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τα συγκεκριμένα Γραφεία θα μπορούσαν να εποπτεύουν την Πρακτική Άσκηση αλλά και την Μαθητεία σε συνεργασία με εκπαιδευτικό του εκάστοτε τομέα.