Μετάταξη ΙΔΑΧ σε ΕΔΙΠ: Αλλού είναι οι αδικία
Αναγκαίες είναι οι παρακάτω διευκρινίσεις:
Η βαθμίδα των ΕΔΙΠ είναι βαθμίδα εκπαιδευτικού προσωπικού. Επομένως το ερώτημα για τη μετάταξη στον κλάδο ΕΔΙΠ των ΙΔΑΧ με διδακτορικό δεν είναι εάν έχουν διδακτορικό- γιατί το δίπλωμα από μόνο του δε σε καθιστά αυτόματα και άξιο να διδάξεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση- αλλά εάν έχουν εκείνα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για να ασκήσουν εκπαιδευτικό έργο σε ανώτατο επίπεδο.
Και ΠΡΑΓΜΑΤΙ παρατηρείται το εξής παράδοξο: Διδάκτορες ΙΔΑΧ που υπηρετούν πάνω από μία δεκαετία ως ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ στα ΑΕΙ να έχουν παράλληλα το κουράγιο και το επιστημονικό μεράκι, στον προσωπικό χρόνο που δεν τους περισσεύει από τις οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις, να κάνουν ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΗ, να κάνουν δηλαδή δημοσιεύσεις, ανακοινώσεις, να γράφουν βιβλία με αποτέλεσμα να διαθέτουν περισσότερα τυπικά-τουλάχιστον- προσόντα όχι πλέον από τους λέκτορες, αλλά από επίκουρους ακόμη και από αναπληρωτές Καθηγητές, οι οποίοι ασκούν πιέσεις ώστε να μην μεταταχθούν αυτοί οι υπάλληλοι σε θέσεις ΕΔΙΠ, για να ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ!!!! Αυτό είναι κοινό μυστικό στο χώρο των ΑΕΙ.
Αυτή είναι και η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ που διαπράττεται σε βάρος των ΙΔΑΧ Διδακτόρων εδώ και πάνω από μία δεκαετία. Από τη μία σηκώνουν στην πλάτη τους όλο το βάρος της διοικητικής δουλειάς που τους έχει ανατεθεί καλύπτοντας με τα ιδιαίτερα προσόντα τους πολλές φορές και παραπάνω από μία διοικητικές θέσεις και από την άλλη συνεισφέρουν και στην αξιολόγηση του πανεπιστημίου τους σε παγκόσμια κλίμακα αφού καταθέτουν στο ιδρυματικό καταθετήριο και τη δική τους επιστημονική παραγωγή που ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ στην επιστημονική παραγωγή του ΑΕΙ τους!!!!
Τι διαφορετικό κάνουν δηλαδή από τα εκλεγμένα μέλη ΔΕΠ που είναι επιβαρυμένα και με συγγραφικό και με διοικητικό έργο: Μόνο που δεν διδάσκουν!!!! Ας αποκατασταθεί επιτέλους αυτή η αδικία χρόνων.
Διδάκτωρ ΙΔΑΧ
7 Ξένες γλώσσες
30 Δημοσιεύσεις
7 τόμοι (επιστημονική επιμέλεια)
1 μονογραφία
14 ερευνητικά προγράμματα
12 χρόνια ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΑΡΙΟΣ σε πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη (διοικητική θέση)
Μετάταξη ΙΔΑΧ σε ΕΔΙΠ: Αλλού είναι οι αδικία Αναγκαίες είναι οι παρακάτω διευκρινίσεις: Η βαθμίδα των ΕΔΙΠ είναι βαθμίδα εκπαιδευτικού προσωπικού. Επομένως το ερώτημα για τη μετάταξη στον κλάδο ΕΔΙΠ των ΙΔΑΧ με διδακτορικό δεν είναι εάν έχουν διδακτορικό- γιατί το δίπλωμα από μόνο του δε σε καθιστά αυτόματα και άξιο να διδάξεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση- αλλά εάν έχουν εκείνα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για να ασκήσουν εκπαιδευτικό έργο σε ανώτατο επίπεδο. Και ΠΡΑΓΜΑΤΙ παρατηρείται το εξής παράδοξο: Διδάκτορες ΙΔΑΧ που υπηρετούν πάνω από μία δεκαετία ως ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ στα ΑΕΙ να έχουν παράλληλα το κουράγιο και το επιστημονικό μεράκι, στον προσωπικό χρόνο που δεν τους περισσεύει από τις οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις, να κάνουν ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΗ, να κάνουν δηλαδή δημοσιεύσεις, ανακοινώσεις, να γράφουν βιβλία με αποτέλεσμα να διαθέτουν περισσότερα τυπικά-τουλάχιστον- προσόντα όχι πλέον από τους λέκτορες, αλλά από επίκουρους ακόμη και από αναπληρωτές Καθηγητές, οι οποίοι ασκούν πιέσεις ώστε να μην μεταταχθούν αυτοί οι υπάλληλοι σε θέσεις ΕΔΙΠ, για να ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ!!!! Αυτό είναι κοινό μυστικό στο χώρο των ΑΕΙ. Αυτή είναι και η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ που διαπράττεται σε βάρος των ΙΔΑΧ Διδακτόρων εδώ και πάνω από μία δεκαετία. Από τη μία σηκώνουν στην πλάτη τους όλο το βάρος της διοικητικής δουλειάς που τους έχει ανατεθεί καλύπτοντας με τα ιδιαίτερα προσόντα τους πολλές φορές και παραπάνω από μία διοικητικές θέσεις και από την άλλη συνεισφέρουν και στην αξιολόγηση του πανεπιστημίου τους σε παγκόσμια κλίμακα αφού καταθέτουν στο ιδρυματικό καταθετήριο και τη δική τους επιστημονική παραγωγή που ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ στην επιστημονική παραγωγή του ΑΕΙ τους!!!! Τι διαφορετικό κάνουν δηλαδή από τα εκλεγμένα μέλη ΔΕΠ που είναι επιβαρυμένα και με συγγραφικό και με διοικητικό έργο: Μόνο που δεν διδάσκουν!!!! Ας αποκατασταθεί επιτέλους αυτή η αδικία χρόνων. Διδάκτωρ ΙΔΑΧ 7 Ξένες γλώσσες 30 Δημοσιεύσεις 7 τόμοι (επιστημονική επιμέλεια) 1 μονογραφία 14 ερευνητικά προγράμματα 12 χρόνια ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΑΡΙΟΣ σε πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη (διοικητική θέση)