Αν θέλουμε καθαρή παιδεία, χωρίς ιδιαίτερα και οικονομική αιμοραγία των γονιών θα πρέπει να αποδεσμευτεί το Λύκειο από το σύστημα εξετάσεων για τα Πανεπιστήμια. Όσο συνεχίζεται η συσχέτιση των προφορικών βαθμών στα μαθήματα του Λυκείου με το μέσο όρο των πανελλαδικών, και δη από μικρότερες τάξεις, θα υπάρχει η υποβάθμιση του σχολείου και η ρότα με μόνο γνώμονα τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Από εκεί και πέρα, σίγουρα θα πρέπει ο μαθητής να έρχεται κοντά σε αρκετά αντικείμενα που μπορεί να επιλέξει ως σπουδές, ώστε να μπορεί να ξέρει τι θα βρει μπροστά του. Χρειάζεται λοιπόν να διδάσκεται και την Πληροφορική / Επιστήμη Υπολογιστών και στη Β και στη Γ Λυκείου, και να μπορεί να επιλέγει αν θα δώσει αυτή σε πανελλήνιο επίπεδο ή κάποιο άλλο μάθημα. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν περί τα 40 τμήματα πληροφορικής, ενώ αποτελεί και βασικό αντικείμενο στον κορμό πολλών τμημάτων τεχνολογικών ή θετικών επιστημών.
Είναι τεράστιο λάθος η κατάργηση στην ουσία της τεχνολογικής κατεύθυνσης, και η ταύτισή της με την θετική. Αφήστε χώρο στα παιδιά να μάθουν και να επιλέξουν.
Αν θέλουμε καθαρή παιδεία, χωρίς ιδιαίτερα και οικονομική αιμοραγία των γονιών θα πρέπει να αποδεσμευτεί το Λύκειο από το σύστημα εξετάσεων για τα Πανεπιστήμια. Όσο συνεχίζεται η συσχέτιση των προφορικών βαθμών στα μαθήματα του Λυκείου με το μέσο όρο των πανελλαδικών, και δη από μικρότερες τάξεις, θα υπάρχει η υποβάθμιση του σχολείου και η ρότα με μόνο γνώμονα τις πανελλαδικές εξετάσεις. Από εκεί και πέρα, σίγουρα θα πρέπει ο μαθητής να έρχεται κοντά σε αρκετά αντικείμενα που μπορεί να επιλέξει ως σπουδές, ώστε να μπορεί να ξέρει τι θα βρει μπροστά του. Χρειάζεται λοιπόν να διδάσκεται και την Πληροφορική / Επιστήμη Υπολογιστών και στη Β και στη Γ Λυκείου, και να μπορεί να επιλέγει αν θα δώσει αυτή σε πανελλήνιο επίπεδο ή κάποιο άλλο μάθημα. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν περί τα 40 τμήματα πληροφορικής, ενώ αποτελεί και βασικό αντικείμενο στον κορμό πολλών τμημάτων τεχνολογικών ή θετικών επιστημών. Είναι τεράστιο λάθος η κατάργηση στην ουσία της τεχνολογικής κατεύθυνσης, και η ταύτισή της με την θετική. Αφήστε χώρο στα παιδιά να μάθουν και να επιλέξουν.