Θα ήθελα να εκφράσω τον εντονότατο προβληματισμό μου (σαν γονέας και εκπαιδευτικός) για την ουσιαστική απουσία της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο (και τη συρρίκνωση της στον Τομέα του Τεχνολογικού Λυκείου). Έχουν γραφεί ήδη πολλά επιχειρήματα και δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Θα ήθελα όμως να εξηγήσω (σε πολύ λίγους ευτυχώς) που έχουν γράψει ότι το πρόβλημα είναι να μην χάσουν οι καθηγητές Πληροφορικής τα ιδιαίτερα τους. Η Πληροφορική ποτέ δεν ήταν βαριά βιομηχανία για φροντιστήρια. Αυτό το ξέρουν όλοι. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην κατηγορείτε εκπαιδευτικούς με σαθρά επιχειρήματα.
Επίσης παρακαλώ σκεφτείτε όλοι (κυρίως όσοι παίρνουν αποφάσεις) χωρίς συναισθηματισμούς: Γίνεται Σύγχρονο Λύκειο χωρίς μαθήματα Πληροφορικής. Δείτε τι γίνεται σε άλλα προηγμένα ή αναπτυσσόμενα κράτη. Δεν είναι θέμα θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών, είναι θέμα ΟΥΣΙΑΣ για την εκπαίδευση.
Θα ήθελα να εκφράσω τον εντονότατο προβληματισμό μου (σαν γονέας και εκπαιδευτικός) για την ουσιαστική απουσία της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο (και τη συρρίκνωση της στον Τομέα του Τεχνολογικού Λυκείου). Έχουν γραφεί ήδη πολλά επιχειρήματα και δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Θα ήθελα όμως να εξηγήσω (σε πολύ λίγους ευτυχώς) που έχουν γράψει ότι το πρόβλημα είναι να μην χάσουν οι καθηγητές Πληροφορικής τα ιδιαίτερα τους. Η Πληροφορική ποτέ δεν ήταν βαριά βιομηχανία για φροντιστήρια. Αυτό το ξέρουν όλοι. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην κατηγορείτε εκπαιδευτικούς με σαθρά επιχειρήματα. Επίσης παρακαλώ σκεφτείτε όλοι (κυρίως όσοι παίρνουν αποφάσεις) χωρίς συναισθηματισμούς: Γίνεται Σύγχρονο Λύκειο χωρίς μαθήματα Πληροφορικής. Δείτε τι γίνεται σε άλλα προηγμένα ή αναπτυσσόμενα κράτη. Δεν είναι θέμα θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών, είναι θέμα ΟΥΣΙΑΣ για την εκπαίδευση.