• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Μπαλαφούτη' | 19 Αυγούστου 2013, 17:32

    Ως διδάσκουσα Λογοτεχνία Κατεύθυνσης εδώ και πολλά χρόνια καταθέτω και λέγω ότι κανένα παιδί δεν αγάπησε τη Λογοτεχνία από τον τρόπο που διδασκόταν τόσα χρόνια στη Γ΄Λυκείου!Οποιοδήποτε μάθημα διδάσκεται για να εξεταστεί,παύει να είναι αγαπητό στο παιδί.Από την άλλη τα ευτράπελα στη βαθμολόγηση της Λογοτεχνίας στις Πανελλήνιες ,αν ποτέ γραφούν,θα καλύψουν τόμους!Ας διδάξουμε το μάθημα στις υπόλοιπες τάξεις με τον τρόπο που του αρμόζει ( γιατί δυστυχώς πολλοί από μας νομίζουμε ότι η διδασκαλία της Λογοτεχνίας είναι δακρύβρεχτα σχόλια και ενδοταξικοί αναστεναγμοί) και ας μην είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο!Η λογοτεχία αποκτά αξία και κύρος από αυτόν που την διδάσκει όχι από την εξεταστική πολιτική του σχολείου! Όσο για την αρχαιολατρία που ανέφερε συνάδελφος ,λόγω του 11ωρου Αρχαίων στον προσανατολισμό της Γ΄τάξης,να υπενθυμίσω ότι ΟΛΟΚΛΗΡΗ η ελληνική γλώσσα στηρίζεται στα αρχαία ελληνικά!Αν ως φιλόλογοι δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε να το καταλάβουμε(διότι προφανώς εμείς οι ίδιοι έχουμε ακρωτηριασμένη γνώση της Αρχαίας Ελληνικής),ας επανεξετάσουμε αν πρέπει να ανήκουμε στον κλάδο ΠΕ2 ή κάπου αλλού. Ευχαριστώ.