Αναφέρομαι συγκεκριμένα και κατά παράγραφο:
Παράγραφος 1 (Α΄Λυκείου): Κινείται προς την σωστή κατεύθυνση και θα πρέπει να υπάρξει διόρθωση στην ξένη γλώσσα δίνοντας ως μάθημα Γενικής παιδείας μόνο τα Αγγλικά και προσθέτοντας στα μαθήματα επιλογής ως β΄ξένη γλώσσα τα Γερμανικά και τα Γαλλικά
Παράγραφος 2 (Β΄Λυκείου): Κινείται προς την σωστή κατεύθυνση όμως θα πρέπει να υπάρξουν οι παρακάτω διορθώσεις:
Α) Να δοθούν ως μαθήματα Επιλογής 2 ωρών:
Φιλοσοφία ή
Πληροφορική ή
Β΄Ξένη Γλώσσα (Γερμανικά ή Γαλλικά) και καθιέρωση των Αγγλικών ως πρώτη ξένη Γλώσσα υποχτεωτικό.
Οι Ομάδες Προσανατολισμού μαθημάτων να παραμείνουν ως έχουν.
Παράγραφος 3 (Γ΄Λυκείου): Να παραμείνουν ως έχουν τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και να αναπροσαρμοστούν τα μαθήματα στις ομάδες Προσανατολισμού, με την εισαγωγή και του μαθήματος πληροφορικής, ως παρακάτω:
1η Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών/Τεχνολογικών Σπουδών & Επιστημών Υγείας
Μαθηματικά
Φυσική
Χημεία (ή Πληροφορική ή Βιολογία)
Με υποομάδες προσανατολισμού:
Α) Θετικών Σπουδών:
Μαθηματικά ,Φυσική,Χημεία
Β) Τεχνολογικών Σπουδών
Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική
Γ) Επιστημών Υγείας:
Φυσική, Χημεία, Βιολογία
(Να επιτρέπεται η επιλογή 2 από τις 3 υποομάδες με την εξέταση του μαθητή στο αντίστοιχο μάθημα). Αυτό σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερο περιθώριο επιλογών στο μηχανογραφικό.
2η Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομικών-Πολιτικών-Παιδαγωγικών Σπουδών (Μετοονομασία)
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Οικονομία & Διοίκηση (ή Αρχές Φυσικών Επιστημών)
Στοιχεία κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (ή Ιστορία)
Με υποομάδες προσανατολισμού:
Α) Οικονομικών Πολιτικών Σπουδών
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Οικονομία & Διοίκηση
Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
Β) Παιδαγωγικών Σπουδών:
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Αρχές Φυσικών Επιστημών
Ιστορία
(Να επιτρέπεται η επιλογή 2 από τις 3 υποομάδες με την εξέταση σε αντίστοιχο μάθημα)
Παράγραφος 4: Είναι προς την σωστή κατέυθυνση. Χρειάζεται να γίνεται πάντοτε η υλοποίσηση μαθημάτων σε οποιοδήποτε μάθημα επιλογής εξετάζεται ως ειδικό μάθημα σε πανελλαδικό επίπεδο.
Καραγιάννης Ιωάννης
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Ν. Δωδεκανήσου
Αναφέρομαι συγκεκριμένα και κατά παράγραφο: Παράγραφος 1 (Α΄Λυκείου): Κινείται προς την σωστή κατεύθυνση και θα πρέπει να υπάρξει διόρθωση στην ξένη γλώσσα δίνοντας ως μάθημα Γενικής παιδείας μόνο τα Αγγλικά και προσθέτοντας στα μαθήματα επιλογής ως β΄ξένη γλώσσα τα Γερμανικά και τα Γαλλικά Παράγραφος 2 (Β΄Λυκείου): Κινείται προς την σωστή κατεύθυνση όμως θα πρέπει να υπάρξουν οι παρακάτω διορθώσεις: Α) Να δοθούν ως μαθήματα Επιλογής 2 ωρών: Φιλοσοφία ή Πληροφορική ή Β΄Ξένη Γλώσσα (Γερμανικά ή Γαλλικά) και καθιέρωση των Αγγλικών ως πρώτη ξένη Γλώσσα υποχτεωτικό. Οι Ομάδες Προσανατολισμού μαθημάτων να παραμείνουν ως έχουν. Παράγραφος 3 (Γ΄Λυκείου): Να παραμείνουν ως έχουν τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και να αναπροσαρμοστούν τα μαθήματα στις ομάδες Προσανατολισμού, με την εισαγωγή και του μαθήματος πληροφορικής, ως παρακάτω: 1η Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών/Τεχνολογικών Σπουδών & Επιστημών Υγείας Μαθηματικά Φυσική Χημεία (ή Πληροφορική ή Βιολογία) Με υποομάδες προσανατολισμού: Α) Θετικών Σπουδών: Μαθηματικά ,Φυσική,Χημεία Β) Τεχνολογικών Σπουδών Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική Γ) Επιστημών Υγείας: Φυσική, Χημεία, Βιολογία (Να επιτρέπεται η επιλογή 2 από τις 3 υποομάδες με την εξέταση του μαθητή στο αντίστοιχο μάθημα). Αυτό σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερο περιθώριο επιλογών στο μηχανογραφικό. 2η Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομικών-Πολιτικών-Παιδαγωγικών Σπουδών (Μετοονομασία) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Οικονομία & Διοίκηση (ή Αρχές Φυσικών Επιστημών) Στοιχεία κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (ή Ιστορία) Με υποομάδες προσανατολισμού: Α) Οικονομικών Πολιτικών Σπουδών Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Οικονομία & Διοίκηση Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Β) Παιδαγωγικών Σπουδών: Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Αρχές Φυσικών Επιστημών Ιστορία (Να επιτρέπεται η επιλογή 2 από τις 3 υποομάδες με την εξέταση σε αντίστοιχο μάθημα) Παράγραφος 4: Είναι προς την σωστή κατέυθυνση. Χρειάζεται να γίνεται πάντοτε η υλοποίσηση μαθημάτων σε οποιοδήποτε μάθημα επιλογής εξετάζεται ως ειδικό μάθημα σε πανελλαδικό επίπεδο. Καραγιάννης Ιωάννης Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου