Αναρωτιέμαι ποιο είναι το επιστημονικό υπόβαθρο του προτεινόμενου προγράμματος. Για παράδειγμα, σε ποια επιστημονικά πορίσματα στηρίζεται η πρόταση να διδάσκονται κάποιες ξένες γλώσσες περισσότερα και άλλες λιγότερα χρόνια;
Επίσης, σε ποιες αρχές δικαίου βασίζεται η πρόταση να στερηθούν οι μαθητές που επιλέγουν την Ιταλική γλώσσα προετοιμασία για την απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομάθειας ανώτερου επιπέδου και για τις Πανελλαδικές εξετάσεις ανάλογη με αυτή των συμμαθητών τους που επιλέγουν τις άλλες γλώσσες; Πώς θα εξασφαλιστεί η ισότητα των ευκαιριών; Με την πιθανότητα λειτουργίας «Τμημάτων ενίσχυσης»;
Τέλος, όσον αφορά τα τελευταία, μου προκαλεί απορία το αντικείμενο τους. Τι ακριβώς θα ενισχύουν; Την προτεινόμενη μη διδασκαλία του μαθήματος στο Λύκειο; Τις βασικές γνώσεις που απέκτησαν οι μαθητές πριν από χρόνια στο Γυμνάσιο; Η΄μήπως τις γνώσεις που θα αποκτούν στα φροντιστήρια;
Αναρωτιέμαι ποιο είναι το επιστημονικό υπόβαθρο του προτεινόμενου προγράμματος. Για παράδειγμα, σε ποια επιστημονικά πορίσματα στηρίζεται η πρόταση να διδάσκονται κάποιες ξένες γλώσσες περισσότερα και άλλες λιγότερα χρόνια; Επίσης, σε ποιες αρχές δικαίου βασίζεται η πρόταση να στερηθούν οι μαθητές που επιλέγουν την Ιταλική γλώσσα προετοιμασία για την απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομάθειας ανώτερου επιπέδου και για τις Πανελλαδικές εξετάσεις ανάλογη με αυτή των συμμαθητών τους που επιλέγουν τις άλλες γλώσσες; Πώς θα εξασφαλιστεί η ισότητα των ευκαιριών; Με την πιθανότητα λειτουργίας «Τμημάτων ενίσχυσης»; Τέλος, όσον αφορά τα τελευταία, μου προκαλεί απορία το αντικείμενο τους. Τι ακριβώς θα ενισχύουν; Την προτεινόμενη μη διδασκαλία του μαθήματος στο Λύκειο; Τις βασικές γνώσεις που απέκτησαν οι μαθητές πριν από χρόνια στο Γυμνάσιο; Η΄μήπως τις γνώσεις που θα αποκτούν στα φροντιστήρια;