Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 28 Νοεμβρίου 2009, 13:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια της ΑΣΠΑΙΤΕ για τις τεχνικές ειδικότήτες. Ενημερώνω αρχικά για τις συνθήκες επιλογής και φοίτησης στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Για την επιλογή προσμετρώνται με μόρια ο βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, ECDL, ο,τιδήποτε προσμετράται και στις προκυρήξεις μέσω ΑΣΕΠ για θέσεις δημοσίου. Η φοίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ απαιτεί υποχρεωτική καθημερινή παρακολούθηση. Περιλαμβάνει εκτός από τη διδασκαλία πλήθους παιδαγωγικών μαθημάτων, τη διεξαγωγή από τους σπουδαστές πρακτικών ασκήσεων διδασκαλίας, αρχικά στο χώρο φοίτησης και στη συνέχεια σε επαγγελματικά λύκεια, καθώς και υποχρεωτική παρακολούθηση σε αίθουσα διδασκαλίας επαγγελματικών λυκείων. Είναι ο μοναδικός φορέας που παρέχει πρακτική άσκηση διδασκαλίας, και μάλιστα σε απόφοιτους σχολών όπου δε διδάσκονται παιδαγωγικά μαθήματα (π.χ. πολυτεχνικές σχολές). Στα πλαίσια των παραπάνω επισημάνσεων, υποστηρίζω την άποψη της διατήρησης της παιδαγωγικής επάρκειας της ΑΣΠΑΙΤΕ. Θεωρώ όμως σωστό, το συνυπολογισμό μιας τουλάχιστον επιτυχίας στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, για τη δικαιότερη και ορθότερη επιλογή των εκπαιδευτικών.