Θλίβομαι που σαν εκπαιδευτικός δεν βλέπω συσπείρωση ενάντια σε ένα νομοσχέδιο με αρκετά προβληματικά σημεία. Καταρχάς, υπάρχει μεγάλη εξάρτηση της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τα μαθήματα του Λυκείου. Εν δευτέροις, τα παιδιά περιορίζονται στις επιλογές τους στο μηχανογραφικό. Επιπροσθέτως, η απουσία της Πληροφορικής αποτελεί πλήγμα για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Προφανώς δεν πρέπει να ανοίξει πόλεμος μεταξύ Χημικών και Πληροφορικών και θλίβομαι που κάποιοι συνάδελφοι επιτίθοντε λυσσαλέα στους πληροφορικούς. Δεν υπονόησαν ποτέ , τουλάχιστον στην συντριπτική τους πλειοψηφία, για αφαίρεση του μαθήματος της Χημείας.
Σε αντιδιαστολή με αυτά τολμώ να πω πως είναι άκρως σημαντικό το πλήθος των ωρών που θα διδάσκονται τα μαθήματα προσανατολισμού στη Γ λυκείου, με αποτέλεσμα να χρειάζονται λιγότερες φροντιστηριακές ώρες ή στην καλύτερη των περιπτώσεων και καθόλου.
Ελπίζω να μην κούρασα και είχαν ουσία τα παραπάνω.
Ευαγγελία Γρίβα
Χημικός, MSc Διδακτική της Xημείας και Nέες Eκπαιδευτικές Tεχνολογίες
Θλίβομαι που σαν εκπαιδευτικός δεν βλέπω συσπείρωση ενάντια σε ένα νομοσχέδιο με αρκετά προβληματικά σημεία. Καταρχάς, υπάρχει μεγάλη εξάρτηση της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τα μαθήματα του Λυκείου. Εν δευτέροις, τα παιδιά περιορίζονται στις επιλογές τους στο μηχανογραφικό. Επιπροσθέτως, η απουσία της Πληροφορικής αποτελεί πλήγμα για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Προφανώς δεν πρέπει να ανοίξει πόλεμος μεταξύ Χημικών και Πληροφορικών και θλίβομαι που κάποιοι συνάδελφοι επιτίθοντε λυσσαλέα στους πληροφορικούς. Δεν υπονόησαν ποτέ , τουλάχιστον στην συντριπτική τους πλειοψηφία, για αφαίρεση του μαθήματος της Χημείας. Σε αντιδιαστολή με αυτά τολμώ να πω πως είναι άκρως σημαντικό το πλήθος των ωρών που θα διδάσκονται τα μαθήματα προσανατολισμού στη Γ λυκείου, με αποτέλεσμα να χρειάζονται λιγότερες φροντιστηριακές ώρες ή στην καλύτερη των περιπτώσεων και καθόλου. Ελπίζω να μην κούρασα και είχαν ουσία τα παραπάνω. Ευαγγελία Γρίβα Χημικός, MSc Διδακτική της Xημείας και Nέες Eκπαιδευτικές Tεχνολογίες