Σε μια εποχή όπου τα πάντα βασίζονται γύρω από τους υπολογιστες, δεν είναι δυνατόν να εχεις μαθητές που το μόνο που καταλαβαίνουν ερχόμενοι από μικρές ταξεις να είναι το facebook.com χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτα από τι είναι γενικότερα το διαδίτκτυο και η υπηρεσία του παγκόσμιου Ιστου και αυτό είναι μονο ένα μικρό παράδειγμα. Νομίζω ότι η μονη μας μεριμνα θα επρεπε να είναι σε ότι αφορά την πληροφορική να βελτιώσουμε ακόμα αυτά που δίνουμε στους μαθητές και να είναι το χαρτί που παίρνουν από το ΕΠΑΛ ή και το γενικό Λύκειο επιπεδου ECDL. Μονο με αυξηση και καθιέρωση της Πληροφορικής μπορεί να γίνει αυτό. Πρέπει να καταλάβουν οι υπεύθυνοι ότι πληροφορική δεν είναι ένα πληκτρολόγιο και ένα ποντικί αλλά μια ολοκληρηρη επιστήμη την οποία ο μαθητής πρέπει να δεχτεί και να καταλάβει όχι επιφανειακά αλλά σε καποιο βάθος.
Θεωρώ λοιπόν ότι η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗΣ την σημερινή εποχή.
Ευχαριστώ.
Σε μια εποχή όπου τα πάντα βασίζονται γύρω από τους υπολογιστες, δεν είναι δυνατόν να εχεις μαθητές που το μόνο που καταλαβαίνουν ερχόμενοι από μικρές ταξεις να είναι το facebook.com χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτα από τι είναι γενικότερα το διαδίτκτυο και η υπηρεσία του παγκόσμιου Ιστου και αυτό είναι μονο ένα μικρό παράδειγμα. Νομίζω ότι η μονη μας μεριμνα θα επρεπε να είναι σε ότι αφορά την πληροφορική να βελτιώσουμε ακόμα αυτά που δίνουμε στους μαθητές και να είναι το χαρτί που παίρνουν από το ΕΠΑΛ ή και το γενικό Λύκειο επιπεδου ECDL. Μονο με αυξηση και καθιέρωση της Πληροφορικής μπορεί να γίνει αυτό. Πρέπει να καταλάβουν οι υπεύθυνοι ότι πληροφορική δεν είναι ένα πληκτρολόγιο και ένα ποντικί αλλά μια ολοκληρηρη επιστήμη την οποία ο μαθητής πρέπει να δεχτεί και να καταλάβει όχι επιφανειακά αλλά σε καποιο βάθος. Θεωρώ λοιπόν ότι η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗΣ την σημερινή εποχή. Ευχαριστώ.