Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ,κ.ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ,
ΕΣΕΙΣ,ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ(ερχόταν μαθητές από αλλες κατευθύνσεις και ζητούσαν να παρακολουθήσουν ή και κάποιοι άλλοι καθόταν επιπλεον ώρα για να παρακολουθησουν όταν εξυπηρετούσε το πρόγραμμα κλπ..)ΘΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ" ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.ΟΣΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ(άνοδος ακραίων δυνάμεων ανάμεσα στις μαθητικες ομάδες με υποθάλπουσα ακραία συμπεριφορά που δεν συνάδει με τη μαθητική ιδιότητα και που δεν εντοπίζαμε τα προηγούμενα χρόνια) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ, ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΕΦΤΑΝΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΆΛΕΙΜΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΡΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΉΖΕΙ ΤΩΝ ΑΜΕΣΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΗΣΥΧΙΩΝ, ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΦΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΖΩΗ ,ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ (ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΆΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΥΡΊΕΣ.ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΗΛ.ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ. Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΞΥΓΟΝΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ(ΠΕ13) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ.
Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ,κ.ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ, ΕΣΕΙΣ,ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ. Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ(ερχόταν μαθητές από αλλες κατευθύνσεις και ζητούσαν να παρακολουθήσουν ή και κάποιοι άλλοι καθόταν επιπλεον ώρα για να παρακολουθησουν όταν εξυπηρετούσε το πρόγραμμα κλπ..)ΘΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ" ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.ΟΣΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ(άνοδος ακραίων δυνάμεων ανάμεσα στις μαθητικες ομάδες με υποθάλπουσα ακραία συμπεριφορά που δεν συνάδει με τη μαθητική ιδιότητα και που δεν εντοπίζαμε τα προηγούμενα χρόνια) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ, ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΕΦΤΑΝΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΆΛΕΙΜΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΡΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΉΖΕΙ ΤΩΝ ΑΜΕΣΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΗΣΥΧΙΩΝ, ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΦΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΖΩΗ ,ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ (ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΆΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΥΡΊΕΣ.ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΗΛ.ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ. Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΞΥΓΟΝΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ(ΠΕ13) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ.