Με την επιλογή της Χημείας ως πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες διορθώνεται η μεγάλη στρέβλωση των τελευταίων ετών, όπου 61 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ τα οποία αναγράφονται παρακάτω, τα τελευταία 14 χρόνια (2000 – 2013) δέχονται φοιτητές και σπουδαστές, οι οποίοι, ως μαθητές της Γ Λυκείου, παρακολούθησαν και εξετάστηκαν στα μαθήματα της Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών).
Στα τμήματα αυτά διδάσκονται μαθήματα Χημείας (Ανόργανη, Οργανική, Φυσικοχημεία κ.α.) ενώ οι παραπάνω φοιτητές ΔΕΝ διδάχτηκαν καθόλου Χημεία στη Γ Λυκείου.
Συνεπώς συμφωνώ απόλυτα με τα μαθήματα στα οποία θα εξετάζονται οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης και των παιδαγωγικών τμημάτων για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Τμήματα που δέχονται φοιτητές που δεν διδάχθηκαν Χημεία στη Γ Λυκείου - στη παρένθεση το πλήθος των τμημάτων και τα επιστημονικά τους πεδία με το υπάρχον εξόφθαλμα λανθασμένο εξεταστικό σύστημα
Χημείας (5 τμ.- 2ο πεδίο- ΑΕΙ)
Χημικών μηχανικών (3 τμ.-4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Φυσικής (3 τμ.- 2ο πεδίο- ΑΕΙ)
Γεωλογίας (3τμ.-2ο πεδίο- ΑΕΙ)
Βιολογίας(4 τμ.-2ο και 3ο πεδίο- ΑΕΙ)
Βιοτεχνολογίας (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας (1 τμ.- 3ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Βιολογικών εφαρμογών και τεχνολογιών (1 τμ.- 3ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Επιστήμη τροφίμων και διατροφής του ανθρώπου (1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Γεωπονίας(2 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Δασολογίας (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Δασολογίας και διαχείρισης περιβάλλοντος (1 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Επιστημών της θάλασσας(1 τμ.- 2ο πεδίο- ΑΕΙ)
Περιβάλλοντος(1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Αγροτικής ανάπτυξης (2 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Διαχείριση περιβάλλοντος και φυσικών πόρων (1 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Επιστήμη φυτικής παραγωγής (1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Επιστήμη υλικών (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Επιστήμη και τεχνολογία υλικών (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Μηχανικών επιστήμης υλικών(1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Μηχανικών μεταλλείων (1 τμ.- ι 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Μηχανικών ορυκτών πόρων(1 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Μηχανικών περιβάλλοντος (2 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ)
Τεχνολογία τροφίμων (5 τμ.- 4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Τεχνολόγων Γεωπόνων (7 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Μηχανικών βιοϊατρικής τεχνολογίας (1 τμ.-4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Μηχανικών τεχνολογίας πετρελαίου και φυσικού αερίου (2 τμ.-4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Οινολογίας και τεχνολογίας ποτών (2τμ.- 4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Συντήρησης αρχαιοτήτων και έργων τέχνης (1 τμ.- 4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Μηχανικών περιβάλλοντος και αντιρρύπανσης (2 τμ.- 4ο πεδίο-ΤΕΙ)
Μηχανικών φυσικών πόρων καιπεριβάλλοντος(1 τμ.-4ο πεδίο- ΤΕΙ)
Τεχνολόγων περιβάλλοντος (1 τμ.-2ο πεδίο- ΤΕΙ)
Με την επιλογή της Χημείας ως πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες διορθώνεται η μεγάλη στρέβλωση των τελευταίων ετών, όπου 61 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ τα οποία αναγράφονται παρακάτω, τα τελευταία 14 χρόνια (2000 – 2013) δέχονται φοιτητές και σπουδαστές, οι οποίοι, ως μαθητές της Γ Λυκείου, παρακολούθησαν και εξετάστηκαν στα μαθήματα της Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών). Στα τμήματα αυτά διδάσκονται μαθήματα Χημείας (Ανόργανη, Οργανική, Φυσικοχημεία κ.α.) ενώ οι παραπάνω φοιτητές ΔΕΝ διδάχτηκαν καθόλου Χημεία στη Γ Λυκείου. Συνεπώς συμφωνώ απόλυτα με τα μαθήματα στα οποία θα εξετάζονται οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης και των παιδαγωγικών τμημάτων για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Τμήματα που δέχονται φοιτητές που δεν διδάχθηκαν Χημεία στη Γ Λυκείου - στη παρένθεση το πλήθος των τμημάτων και τα επιστημονικά τους πεδία με το υπάρχον εξόφθαλμα λανθασμένο εξεταστικό σύστημα Χημείας (5 τμ.- 2ο πεδίο- ΑΕΙ) Χημικών μηχανικών (3 τμ.-4ο πεδίο- ΑΕΙ) Φυσικής (3 τμ.- 2ο πεδίο- ΑΕΙ) Γεωλογίας (3τμ.-2ο πεδίο- ΑΕΙ) Βιολογίας(4 τμ.-2ο και 3ο πεδίο- ΑΕΙ) Βιοτεχνολογίας (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας (1 τμ.- 3ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Βιολογικών εφαρμογών και τεχνολογιών (1 τμ.- 3ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Επιστήμη τροφίμων και διατροφής του ανθρώπου (1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Γεωπονίας(2 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Δασολογίας (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Δασολογίας και διαχείρισης περιβάλλοντος (1 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Επιστημών της θάλασσας(1 τμ.- 2ο πεδίο- ΑΕΙ) Περιβάλλοντος(1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Αγροτικής ανάπτυξης (2 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Διαχείριση περιβάλλοντος και φυσικών πόρων (1 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Επιστήμη φυτικής παραγωγής (1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Επιστήμη υλικών (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Επιστήμη και τεχνολογία υλικών (1 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Μηχανικών επιστήμης υλικών(1 τμ.-2ο και 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Μηχανικών μεταλλείων (1 τμ.- ι 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Μηχανικών ορυκτών πόρων(1 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Μηχανικών περιβάλλοντος (2 τμ.- 4ο πεδίο- ΑΕΙ) Τεχνολογία τροφίμων (5 τμ.- 4ο πεδίο- ΤΕΙ) Τεχνολόγων Γεωπόνων (7 τμ.- 2ο και 4ο πεδίο- ΤΕΙ) Μηχανικών βιοϊατρικής τεχνολογίας (1 τμ.-4ο πεδίο- ΤΕΙ) Μηχανικών τεχνολογίας πετρελαίου και φυσικού αερίου (2 τμ.-4ο πεδίο- ΤΕΙ) Οινολογίας και τεχνολογίας ποτών (2τμ.- 4ο πεδίο- ΤΕΙ) Συντήρησης αρχαιοτήτων και έργων τέχνης (1 τμ.- 4ο πεδίο- ΤΕΙ) Μηχανικών περιβάλλοντος και αντιρρύπανσης (2 τμ.- 4ο πεδίο-ΤΕΙ) Μηχανικών φυσικών πόρων καιπεριβάλλοντος(1 τμ.-4ο πεδίο- ΤΕΙ) Τεχνολόγων περιβάλλοντος (1 τμ.-2ο πεδίο- ΤΕΙ)