• Σχόλιο του χρήστη 'Προκόπης' | 28 Νοεμβρίου 2009, 13:23

    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΕ03 1ος ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ 2009 (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ=μόνο ασέπ) ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΤΟΥ ΠΑΝ.ΑΘΗΝΩΝ (αριστούχος) πρώην ιδιοκτήτης φροντιστηρίων (γ βάθμιας και β βάθμιας)και εμπειρία πολλών ετών. Συμφωνώ στην 2 ετή ή 3 ετή παραμονή στην όποια μετάθεση (όχι μόνο του νεοδιόριστου). Να μην ακολουθούν τον εκπαιδευτικό τα μόρια απόσπασης. Να υπάρχει μέγιστος αριθμός αποσπάσεων κατά έτος και αυστηρά κριτήρια με διαφανή τρόπο. Στα μόρια μετάθεσης να προσμετρούνται η προ υπηρεσία, ο βαθμός ασέπ , πτυχίου, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά.(δεν μπορεί να είναι ένας 30μηνήτης με αποτυχία πλήρη σε γνωστικό και άλλα να είναι πιο μπροστά από έναν άριστα επιτυχόν του ασέπ. Μην γελιόμαστε με την προ υπηρεσία, οι ασεπήτες δεν την στερούνται, είναι σχεδόν όλοι πρώην επιτυχημένοι φροντιστές (στατιστικά κάντε ρε παιδιά!!!) σε αντίθεση με κάποιους άλλους που δεν στάθηκαν στα φροντιστήρια και …) Τα μόρια θα είναι χρήσιμα στους εκπαιδευτικούς είτε για κάποια μετάθεση είτε για την εξέλιξή τους . Στην παραπάνω λογική θα μπορούσαν να συνδεθούν τα μόρια με τον μισθό ώστε να υπάρχει κίνητρο στο να υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί σε μακρινές περιοχές. Μιλάμε για τους μόνους δημόσιους υπαλλήλους (λειτουργούς) που δίνουν το αίμα τους στις αίθουσες με τιποτένιους μισθούς, ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΜΗΟΥΡΓΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ! (οι άλλοι δημόσιοι ή κάθονται και πίνουν καφέ ή είναι σε καμία εφορία ή πολεοδομία με ανοιχτά συρτάρια και είναι και καλύτερα αμοιβόμενοι)