Να αποσυρθεί όλο το άρθρο 27 απο το νομοσχέδιο!
Το υπουργείο μπροστά στις απαιτήσεις των ξένων για καταργήσεις, διαθεσιμότητες με πιθανές απολύσεις και ό,τι άλλο έρχεται, θυσιάζει με την προχειρότητα και την βιασύνη που δείχνει ακόμα και την ειδική αγωγή! Στριμώχνει σε ένα νομοσχέδιο 39 συνολικά άρθρων ένα και μόνο άρθρο για την ειδική αγωγή!
Το υπουργείο πρέπει στη νέα σχ. χρονιά να κάνει αποτίμηση όλων των ειδικών σχολείων, και να σχεδιάσει ένα ξεχωριστό νομοσχέδιο - το ακούγαμε σε όλο το προηγούμενο έτος - μετά το τελευταίο του 2008. Μέχρι τότε τίποτα δεν πρέπει να αλλάξει!
Πού θα πάνε τόσοι μαθητές που χάνουν τις ειδικότητές τους;
Γιατί να αχρηστευτούν όλοι οι καθηγητές με εξειδίκευση, με μεταπτυχιακά, με εμπειρία, και να πάνε σε δημόσιες υπηρεσίες;
Έως πότε θα πετάμε λεφτά στα άχρηστα τους μαθητές μας βιβλία της γενικής παιδείας που χρόνια τώρα παίρνουν;
Έως πότε θα εφαρμόζουμε τα προγράμματα σπουδών της γενικής παιδείας με άχρηστες ώρες μαθημάτων δύσκολων και αχρείαστων;
Η ειδική αγωγή είναι ένας πολύ ευαίσθητος χώρος και δεν πρέπει να γίνονται αλλαγές στο πόδι. Οι περισσότεροι σίγουρα απο εμάς - αν όχι όλοι - πονάμε για τους μαθητές μας που έχουν σοβαρά προβλήματα και ελάχιστες ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης. Ο χώρος αυτός αποτελείται απο αξιόλογους επιστήμονες που μπορούν με διάλογο να αποφασίσουν και αλλάξουν πολλά.
Σεβασμός περισσότερος κύριοι του υπουργείου στους μαθητές αυτούς!
Εκπαιδευτικός σε ΤΕΕ ΕΑ
Να αποσυρθεί όλο το άρθρο 27 απο το νομοσχέδιο! Το υπουργείο μπροστά στις απαιτήσεις των ξένων για καταργήσεις, διαθεσιμότητες με πιθανές απολύσεις και ό,τι άλλο έρχεται, θυσιάζει με την προχειρότητα και την βιασύνη που δείχνει ακόμα και την ειδική αγωγή! Στριμώχνει σε ένα νομοσχέδιο 39 συνολικά άρθρων ένα και μόνο άρθρο για την ειδική αγωγή! Το υπουργείο πρέπει στη νέα σχ. χρονιά να κάνει αποτίμηση όλων των ειδικών σχολείων, και να σχεδιάσει ένα ξεχωριστό νομοσχέδιο - το ακούγαμε σε όλο το προηγούμενο έτος - μετά το τελευταίο του 2008. Μέχρι τότε τίποτα δεν πρέπει να αλλάξει! Πού θα πάνε τόσοι μαθητές που χάνουν τις ειδικότητές τους; Γιατί να αχρηστευτούν όλοι οι καθηγητές με εξειδίκευση, με μεταπτυχιακά, με εμπειρία, και να πάνε σε δημόσιες υπηρεσίες; Έως πότε θα πετάμε λεφτά στα άχρηστα τους μαθητές μας βιβλία της γενικής παιδείας που χρόνια τώρα παίρνουν; Έως πότε θα εφαρμόζουμε τα προγράμματα σπουδών της γενικής παιδείας με άχρηστες ώρες μαθημάτων δύσκολων και αχρείαστων; Η ειδική αγωγή είναι ένας πολύ ευαίσθητος χώρος και δεν πρέπει να γίνονται αλλαγές στο πόδι. Οι περισσότεροι σίγουρα απο εμάς - αν όχι όλοι - πονάμε για τους μαθητές μας που έχουν σοβαρά προβλήματα και ελάχιστες ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης. Ο χώρος αυτός αποτελείται απο αξιόλογους επιστήμονες που μπορούν με διάλογο να αποφασίσουν και αλλάξουν πολλά. Σεβασμός περισσότερος κύριοι του υπουργείου στους μαθητές αυτούς! Εκπαιδευτικός σε ΤΕΕ ΕΑ