Τα τεχνικα - τεχνολογικα μαθηματα παραμενουν περιορισμενα σε ποσοστο.
Στη Β' και Γ' ΕΠΑΛ θα πρεπει να υπαρχει μεγαλυτερο ποσοστο τεχνικων μαθηματων στο αναλυτικο προγραμμα σπουδων, κυριως με τη μορφη μικτων μαθηματων (εργαστηρικου και θεωρητικου μερους).
Τα τεχνικα - τεχνολογικα μαθηματα παραμενουν περιορισμενα σε ποσοστο. Στη Β' και Γ' ΕΠΑΛ θα πρεπει να υπαρχει μεγαλυτερο ποσοστο τεχνικων μαθηματων στο αναλυτικο προγραμμα σπουδων, κυριως με τη μορφη μικτων μαθηματων (εργαστηρικου και θεωρητικου μερους).