Το παρόν σχέδιο νόμου το μόνο που διορθώνει είναι η κατανομή των ωρών διδασκαλίας στις πολυπληθείς ειδικότητες του Γενικού Λυκείου (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04), ανάγκη που προέκυψε από την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά δύο ώρες.
Δεν συμβάλλει καθόλου το παρόν σχέδιο νόμου στους στόχους που έχουν τεθεί για την ανάπτυξη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια της "Ευρώπης 2020" που είναι:
1.Έξυπνη ανάπτυξη (προώθηση της γνώσης, της καινοτομίας, της εκπαίδευσης και της ψηφιακής κοινωνίας)
2.Βιώσιμη ανάπτυξη (βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης των πόρων στο πλαίσιο της παραγωγικής διαδικασίας και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας)
3.Ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς (αύξηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας και ενίσχυση της απόκτησης δεξιοτήτων και της καταπολέμησης της φτώχειας).
Και πως να συμβάλλει άλλωστε στην έξυπνη ανάπτυξη (προώθηση της γνώσης, της καινοτομίας, της εκπαίδευσης και της ψηφιακής κοινωνίας) όταν καταργεί το μάθημα της Πληροφορικής από το Λύκειο αντί να το αναβαθμίσει.
Όταν λέω αναβάθμιση δεν εννοώ μόνο τις ώρες διδασκαλίας και την συμμετοχή του μαθήματος στον Μ.Ο. αλλά το περιεχόμενο του μαθήματος σε όλες τις τάξεις του Λυκείου.
Το παρόν σχέδιο νόμου το μόνο που διορθώνει είναι η κατανομή των ωρών διδασκαλίας στις πολυπληθείς ειδικότητες του Γενικού Λυκείου (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04), ανάγκη που προέκυψε από την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά δύο ώρες. Δεν συμβάλλει καθόλου το παρόν σχέδιο νόμου στους στόχους που έχουν τεθεί για την ανάπτυξη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια της "Ευρώπης 2020" που είναι: 1.Έξυπνη ανάπτυξη (προώθηση της γνώσης, της καινοτομίας, της εκπαίδευσης και της ψηφιακής κοινωνίας) 2.Βιώσιμη ανάπτυξη (βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης των πόρων στο πλαίσιο της παραγωγικής διαδικασίας και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας) 3.Ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς (αύξηση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας και ενίσχυση της απόκτησης δεξιοτήτων και της καταπολέμησης της φτώχειας). Και πως να συμβάλλει άλλωστε στην έξυπνη ανάπτυξη (προώθηση της γνώσης, της καινοτομίας, της εκπαίδευσης και της ψηφιακής κοινωνίας) όταν καταργεί το μάθημα της Πληροφορικής από το Λύκειο αντί να το αναβαθμίσει. Όταν λέω αναβάθμιση δεν εννοώ μόνο τις ώρες διδασκαλίας και την συμμετοχή του μαθήματος στον Μ.Ο. αλλά το περιεχόμενο του μαθήματος σε όλες τις τάξεις του Λυκείου.