Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | 28 Νοεμβρίου 2009, 13:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ / ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ: Να δούμε την υποδομή του κάθε Σχολικού Κτιρίου. Να δούμε τον εξοπλισμό της κάθε Σχολικής Μονάδας. Να δούμε τον εξοπλισμό της κάθε Σχολικής Αίθουσας. Να δούμε την ποιότητα και την επάρκεια του κάθε Σχολικού Βιβλίου. Να δούμε τον εξοπλισμό που διατίθεται σε κάθε Εκπαιδευτικό. Να δούμε τον προσωπικό Σχολικό Χώρο Εργασίας του κάθε Εκπαιδευτικού. Να δούμε ποιο πρέπει να είναι το ελάχιστο γνωσιακό επίπεδο του κάθε Σχολείου (Νηπ. / Δημ./ Γυμ. / Λυκ.) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΟΥ : Τότε μπορούμε να μιλήσουμε για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών και των Στελεχών της Εκπαίδευσης οι οποίοι δίνουν κάθε μέρα την ψυχή τους για την μόρφωση και την παιδεία των παιδιών αυτής της χώρας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που δυσφημούν τον κλάδο).