Στον 21ο αιώνα και στην εποχή του "ψηφιακού σχολείου" η κατάργηση των μαθημάτων πληροφορικής από το λύκειο ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο. Αν υπάρχει μια επιστήμη που μπορεί να βοηθήσει στην ανάκαμψη αυτής της δύσμοιρης χώρας αυτή είναι η πληροφορική. Κι όμως καταργείται η διδασκαλία της από το λύκειο ενώ, από την άλλη μεριά, ενισχύεται η διδασκαλία της χρήσης υπολογιστή στο δημοτικό σε μια ηλικία που τα παιδιά δεν έχουν μάθει ακόμη καλά καλά να γράφουν και να διατυπώνουν τη σκέψη τους. Τελικά ποιός είναι ο στόχος, να φτιάξουμε απλά καλούς καταναλωτές (εισαγώμενων) ηλεκτρονικών και ψηφιακών προϊόντων ή ανθρώπους που θα μπορούσαν να στηρίξουν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μέσα από την αυτενέργεια και τη δημιουργικότητα;
Τα μαθήματα πληροφορικής στο λύκειο (αλλά και στο γυμνάσιο) πρέπει όχι μόνο να παραμείνουν αλλά επιπλέον να εμπλουτισθούν και να αναβαθμισθούν.
Στον 21ο αιώνα και στην εποχή του "ψηφιακού σχολείου" η κατάργηση των μαθημάτων πληροφορικής από το λύκειο ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο. Αν υπάρχει μια επιστήμη που μπορεί να βοηθήσει στην ανάκαμψη αυτής της δύσμοιρης χώρας αυτή είναι η πληροφορική. Κι όμως καταργείται η διδασκαλία της από το λύκειο ενώ, από την άλλη μεριά, ενισχύεται η διδασκαλία της χρήσης υπολογιστή στο δημοτικό σε μια ηλικία που τα παιδιά δεν έχουν μάθει ακόμη καλά καλά να γράφουν και να διατυπώνουν τη σκέψη τους. Τελικά ποιός είναι ο στόχος, να φτιάξουμε απλά καλούς καταναλωτές (εισαγώμενων) ηλεκτρονικών και ψηφιακών προϊόντων ή ανθρώπους που θα μπορούσαν να στηρίξουν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μέσα από την αυτενέργεια και τη δημιουργικότητα; Τα μαθήματα πληροφορικής στο λύκειο (αλλά και στο γυμνάσιο) πρέπει όχι μόνο να παραμείνουν αλλά επιπλέον να εμπλουτισθούν και να αναβαθμισθούν.