Η επιστήμη των υπολογιστών και ο προγραμματισμός υπολογιστών είναι μαθήματα που θα πρέπει να είναι κύρια μαθήματα στο νέο Γενικό Λύκειο. Η πρότασή μου είναι να υπάρχει εισαγωγικό μάθημα επιστήμης υπολογιστών στην 1η Λυκείου, εκσυγχρονισμένο που να διέπεται από νέες τάσεις.
Στη 2η τάξη θα πρέπει να υπάρξει μάθημα αλγοριθμικής, στο οποίο τα παιδιά θα μαθαίνουν να γράφουν αλγόριθμους, να αποτυπώνουν δηλαδή στο χαρτί τα βήματα για την επίλυση ενός προβλήματος.
Στην 3η τάξη θα πρέπει να υπάρξει μάθημα Προγραμματισμού στο οποίο τα παιδιά θα μαθαίνουν να μετατρέπουν τους αλγόριθμους σε πρόγραμμα, τόσο αρχικά σε μια εκπαιδευτική γλώσσα (ΓΛΩΣΣΑ), και έπειτα σε μια γλώσσα υπαρκτή και σύγχρονη.
Η αλγοριθμική και κατ΄ επέκταση ο προγραμματισμός είναι πολύ περισσότερο από 2 μαθήματα είναι ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ! Μαθαίνουν στα παιδιά να κωδικοποιούν τα βήματα για την επίλυση προβλημάτων. Δεν μπορεί το 2013 να μιλάμε για κατάργηση της πληροφορικής από το Λύκειο!
Απόστολος Γιαννούλης
Καθηγητής Πληροφορικής
MscIS
Η επιστήμη των υπολογιστών και ο προγραμματισμός υπολογιστών είναι μαθήματα που θα πρέπει να είναι κύρια μαθήματα στο νέο Γενικό Λύκειο. Η πρότασή μου είναι να υπάρχει εισαγωγικό μάθημα επιστήμης υπολογιστών στην 1η Λυκείου, εκσυγχρονισμένο που να διέπεται από νέες τάσεις. Στη 2η τάξη θα πρέπει να υπάρξει μάθημα αλγοριθμικής, στο οποίο τα παιδιά θα μαθαίνουν να γράφουν αλγόριθμους, να αποτυπώνουν δηλαδή στο χαρτί τα βήματα για την επίλυση ενός προβλήματος. Στην 3η τάξη θα πρέπει να υπάρξει μάθημα Προγραμματισμού στο οποίο τα παιδιά θα μαθαίνουν να μετατρέπουν τους αλγόριθμους σε πρόγραμμα, τόσο αρχικά σε μια εκπαιδευτική γλώσσα (ΓΛΩΣΣΑ), και έπειτα σε μια γλώσσα υπαρκτή και σύγχρονη. Η αλγοριθμική και κατ΄ επέκταση ο προγραμματισμός είναι πολύ περισσότερο από 2 μαθήματα είναι ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ! Μαθαίνουν στα παιδιά να κωδικοποιούν τα βήματα για την επίλυση προβλημάτων. Δεν μπορεί το 2013 να μιλάμε για κατάργηση της πληροφορικής από το Λύκειο! Απόστολος Γιαννούλης Καθηγητής Πληροφορικής MscIS