Παρατηρώ ότι μεγάλο μέρος των σχολιαστών που υποστηρίζουν την απομάκρυνση της Ανάπτυξης Εφαρμογών από την 3η τάξη του Γενικού Λυκείου αναφέρουν ως κύριους λόγους την έλλειψη ενδιαφέροντος ή/και ανικανότητα των καθηγητών που δίδασκαν το μάθημα καθώς και το ότι η Χημεία είναι απαραίτητη για την πλειονότητα των σχολών του 2ου πεδίου. Για το πρώτο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη αφού δεν είμαι καθηγητής και δε γνωρίζω ποιες ειδικότητες επανδρώνουν αυτές τις θέσεις πέρα από τους απόφοιτους σχολών Πληροφορικής. Μια εισαγωγή στους αλγόριθμους όμως είναι απαραίτητη για όσους μαθητές πρόκειται να εισαχθούν σε τμήματα σχετικά με την Πληροφορική. Εάν επιθυμείτε απλά να απομακρύνεται τους τωρινούς διδάσκοντες του μαθήματος από το λύκειο, τότε μπορείτε απλά να κάνετε αυτό και να επιτρέψετε σε Μαθηματικούς να διδάσκουν εισαγωγικό μάθημα σε αλγόριθμους αφού οι γνώσεις τους το υπερκαλύπτουν. Όσον αφορά το δεύτερο επιχείρημα, ότι η Χημεία πρέπει να διδάσκεται σε όσους στοχεύουν στις θετικές επιστήμες, έρχομαι να συμφωνήσω πως πρέπει να διδάσκεται σε μέρος όμως αυτών και όχι στο σύνολό τους. Οι γνώσεις Χημείας είναι περιττές για φοιτητές πληροφορικής. Επομένως το βέλτιστο θα ήταν να χωριστεί το 2ο επιστημονικό πεδίο σε δύο άλλα, όπως έχει ήδη ειπωθεί πολλές φορές, ώστε να διορθωθεί και το πρόβλημα με την εισαγωγή μαθητών που δεν είχαν διδαχθεί Χημεία σε τμήματα σχετικά με αυτή. Τα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να αντικατοπτρίζουν (στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό) το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος στο οποίο επιθυμεί να εισαχθεί ο εξεταζόμενος. Επίσης η η προσμέτρηση του βαθμού των δύο πρώτων τάξεων του λυκείου καθώς και το ότι τα μισά από τα θέματα των εξετάσεων θα επιλέγονται ενδοσχολικά, μπορεί να έχουν ανεπιθύμητα αποτελέσματα.
Φοιτητής ΕΚΠΑ
Παρατηρώ ότι μεγάλο μέρος των σχολιαστών που υποστηρίζουν την απομάκρυνση της Ανάπτυξης Εφαρμογών από την 3η τάξη του Γενικού Λυκείου αναφέρουν ως κύριους λόγους την έλλειψη ενδιαφέροντος ή/και ανικανότητα των καθηγητών που δίδασκαν το μάθημα καθώς και το ότι η Χημεία είναι απαραίτητη για την πλειονότητα των σχολών του 2ου πεδίου. Για το πρώτο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη αφού δεν είμαι καθηγητής και δε γνωρίζω ποιες ειδικότητες επανδρώνουν αυτές τις θέσεις πέρα από τους απόφοιτους σχολών Πληροφορικής. Μια εισαγωγή στους αλγόριθμους όμως είναι απαραίτητη για όσους μαθητές πρόκειται να εισαχθούν σε τμήματα σχετικά με την Πληροφορική. Εάν επιθυμείτε απλά να απομακρύνεται τους τωρινούς διδάσκοντες του μαθήματος από το λύκειο, τότε μπορείτε απλά να κάνετε αυτό και να επιτρέψετε σε Μαθηματικούς να διδάσκουν εισαγωγικό μάθημα σε αλγόριθμους αφού οι γνώσεις τους το υπερκαλύπτουν. Όσον αφορά το δεύτερο επιχείρημα, ότι η Χημεία πρέπει να διδάσκεται σε όσους στοχεύουν στις θετικές επιστήμες, έρχομαι να συμφωνήσω πως πρέπει να διδάσκεται σε μέρος όμως αυτών και όχι στο σύνολό τους. Οι γνώσεις Χημείας είναι περιττές για φοιτητές πληροφορικής. Επομένως το βέλτιστο θα ήταν να χωριστεί το 2ο επιστημονικό πεδίο σε δύο άλλα, όπως έχει ήδη ειπωθεί πολλές φορές, ώστε να διορθωθεί και το πρόβλημα με την εισαγωγή μαθητών που δεν είχαν διδαχθεί Χημεία σε τμήματα σχετικά με αυτή. Τα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να αντικατοπτρίζουν (στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό) το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος στο οποίο επιθυμεί να εισαχθεί ο εξεταζόμενος. Επίσης η η προσμέτρηση του βαθμού των δύο πρώτων τάξεων του λυκείου καθώς και το ότι τα μισά από τα θέματα των εξετάσεων θα επιλέγονται ενδοσχολικά, μπορεί να έχουν ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Φοιτητής ΕΚΠΑ