Δεν υπάρχει καμία εξομοίωση της Ειδικής Αγωγής με τη Γενική. Απλά λόγω του ότι οι αλλαγές γίνονται στην Τεχνική Εκπαίδευση και επομένως και στην Ειδική Επαγγελματική Εκπαίδευση, το Υπουργείο επέλεξε να καταργήσει τις υπάρχουσες ειδικότητες και να τις αντικαταστήσει με αυτές των ΕΠΑΛ, χωρίς καμία μελέτη ή λογική. Μάλιστα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Υπάρχει πλήρης διαχωρισμός της Γενικής από την Ειδική Αγωγή. Ενώ μέχρι τώρα οι απόφοιτοι των ΤΕΕ Ε.Α. είχαν πρόσβαση στα ΕΠΑΛ και επομένως σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, με το νέο σχέδιο νόμου, αποκλείονται τελείως από τη Γενική αγωγή.
Καμία τάξη δε βάζει το σχέδιο νόμου, αφού όπως έχει ειπωθεί σε προηγούμενα σχόλια, δε λύνει κανένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία Ειδικής Αγωγής.
Τέλος, δικαιολογημένα ανησυχούν οι συνάδελφοι της μουσικής και των καλλιτεχνικών. Αν διαβάσετε προσεκτικά το νόμο θα δείτε ότι αναφέρει σαφώς:
2.α Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή.
Στα προγράμματα σπουδών των ΕΠΑΛ, δεν υπάρχουν τα καλλιτεχνικά και η μουσική!
Δεν υπάρχει καμία εξομοίωση της Ειδικής Αγωγής με τη Γενική. Απλά λόγω του ότι οι αλλαγές γίνονται στην Τεχνική Εκπαίδευση και επομένως και στην Ειδική Επαγγελματική Εκπαίδευση, το Υπουργείο επέλεξε να καταργήσει τις υπάρχουσες ειδικότητες και να τις αντικαταστήσει με αυτές των ΕΠΑΛ, χωρίς καμία μελέτη ή λογική. Μάλιστα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Υπάρχει πλήρης διαχωρισμός της Γενικής από την Ειδική Αγωγή. Ενώ μέχρι τώρα οι απόφοιτοι των ΤΕΕ Ε.Α. είχαν πρόσβαση στα ΕΠΑΛ και επομένως σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, με το νέο σχέδιο νόμου, αποκλείονται τελείως από τη Γενική αγωγή. Καμία τάξη δε βάζει το σχέδιο νόμου, αφού όπως έχει ειπωθεί σε προηγούμενα σχόλια, δε λύνει κανένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία Ειδικής Αγωγής. Τέλος, δικαιολογημένα ανησυχούν οι συνάδελφοι της μουσικής και των καλλιτεχνικών. Αν διαβάσετε προσεκτικά το νόμο θα δείτε ότι αναφέρει σαφώς: 2.α Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή. Στα προγράμματα σπουδών των ΕΠΑΛ, δεν υπάρχουν τα καλλιτεχνικά και η μουσική!