• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗΣ' | 19 Αυγούστου 2013, 19:25

    Προτάσεις σχετικές με τις ώρες των Μαθηματικών στο Λύκειο: 1. Στην Α΄ Λυκείου να γίνουν 6 ώρες Μαθηματικά (3 ΄Αλγεβρα - 3 Γεωμετρία) 2. Στην Β΄ Λυκείου να γίνουν 6 ώρες Μαθηματικά Γενικής Παιδείας (3 ΄Αλγεβρα - 3 Γεωμετρία) και τα μαθηματικά της ομάδας προσανατολισμού να γίνουν 3 ώρες όπως ήταν πριν. Προτείνω δηλαδή να αυξηθεί κατά μια ώρα η διδασκαλία της Γεωμετρίας στην Α και Β Λυκείου.Όλοι γνωρίζουμε τη χρησιμότητα της Γεωμετρίας και πρέπει να της δώσουμε την ανάλογη θέση στο αναλυτικό πρόγραμμα. 3.Στην Γ΄ Λυκείου όσοι μαθητές δηλώνουν τις Επιστήμες Υγείας πρέπει να διδάσκονται οπωσδήποτε μαθηματικές έννοιες ανάλυσης, στατιστικής και πιθανοτήτων,οι οποίες τους χρειάζονται σε ιατρικές έρευνες. Επομένως και οι μαθητές που επιλέγουν τις επιστήμες Υγείας θα πρέπει να διδάσκονται τις 8 ώρες μαθηματικά που προβλέπει η πρόταση του Υπουργείου. Γενικές προτάσεις: 1. Η Ερευνητική Εργασία στην Α και Β Λυκείου πρέπει να καταργηθεί. Δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα. Είναι η ώρα του παιδιού, ο εκπαιδευτικός προσπαθεί με 2-3 φιλότιμους μαθητές να ολοκληρώσει το πρόγραμμα. 2 Η ερευνητική εργασίας μπορεί να αντικατασταθεί με μάθημα Πληροφορικής 2 ώρες στην Α΄ Λυκείου και 2 ώρες στην Β΄ Λυκείου. 3.Οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου που επιλέγουν θετικές και τεχνολογικές επιστήμες πρέπει να διδάσκονται α) Γλώσσα β) Μαθηματικά γ)Φυσική δ) Χημεία και ε) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. 4.Οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου που επιλέγουν επιστήμες Υγείας πρέπει να διδάσκονται α) Γλώσσα β) Μαθηματικά γ)Φυσική δ) Χημεία και ε) Βιολογία