Ένα σχέδιο νόμου που επιτέλους αποκαθιστά τη θέση της Χημείας στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου και στην πρόσβαση των μαθητών σε σχολές θετικών/τεχνολογικών τμημάτων. Ήταν παράλογο αυτό που γινόταν για 12 χρόνια, οι μαθητές χωρίς να έχουν διδαχτεί Χημεία στη Β και Γ Λυκείου, το βασικό μάθημα για μεγάλο αριθμό τμημάτων, να εισάγονται στις αντίστοιχες σχολές!Χωρίς βασικές γνώσεις που έπρεπε να είχαν αποκτήσει στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, ήταν αναμενόμενο να δυσκολεύονταν στην παρακολούθηση των μαθημάτων.
Παρατηρώ όμως ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Β Λυκείου στα μαθήματα προσανατολισμού της θετικής κατεύθυνσης απουσιάζει το μάθημα της Χημείας και σαφώς είναι αναγκαία μια ανακατανομή των ωρών ώστε να συμπεριληφθεί και η Χημεία στην ομάδα προσανατολισμού της θετικής κατεύθυνσης.
Ένα σχέδιο νόμου που επιτέλους αποκαθιστά τη θέση της Χημείας στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου και στην πρόσβαση των μαθητών σε σχολές θετικών/τεχνολογικών τμημάτων. Ήταν παράλογο αυτό που γινόταν για 12 χρόνια, οι μαθητές χωρίς να έχουν διδαχτεί Χημεία στη Β και Γ Λυκείου, το βασικό μάθημα για μεγάλο αριθμό τμημάτων, να εισάγονται στις αντίστοιχες σχολές!Χωρίς βασικές γνώσεις που έπρεπε να είχαν αποκτήσει στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, ήταν αναμενόμενο να δυσκολεύονταν στην παρακολούθηση των μαθημάτων. Παρατηρώ όμως ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Β Λυκείου στα μαθήματα προσανατολισμού της θετικής κατεύθυνσης απουσιάζει το μάθημα της Χημείας και σαφώς είναι αναγκαία μια ανακατανομή των ωρών ώστε να συμπεριληφθεί και η Χημεία στην ομάδα προσανατολισμού της θετικής κατεύθυνσης.