Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ε.Ε. | 28 Νοεμβρίου 2009, 13:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Θα ήθελα να επισημάνω τη χαμηλή βαθμολόγησή τους στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όπως επίσης και τη μη προσμέτρησή τους στους μέχρι πρότινος πίνακες των αναπληρωτών και των ωρομισθίων. Πώς είναι δυνατόν, για διορισμό στους πίνακες των εξετάσεων του ΑΣΕΠ, να προσμετρώνται μεταπτυχιακά, διδακτορικά, βαθμός πτυχίου, και στους πίνακες αναπληρωτών, ωρομισθίων, τα ανωτέρω προσόντα να παραγράφονται και να μετράει μόνο η εμπειρία η οποία μπορεί να αποκτήθηκε με αδιαφανή κριτήρια και χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. Στους πίνακες των ειδικών σχολείων τα μεταπτυχιακά των συναδέλφων προσμετρώνται θετικά σε αντίθεση με τους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης. Αυτά δεν είναι άδικο για όσους τόσα χρόνια έχουν προσπαθήσει να εντρυφήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο στο επάγγελμά τους; Γιατί να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός από τους άλλους συναδέλφους; Συμφωνώ με την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά επισημαίνω την αναβάθμιση των μεταπτυχιακών-διδακτορικών και στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, όπως ακριβώς προσπαθεί να προωθήσει η κυβέρνηση και στο πλαίσιο των άλλων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ εκτός εκπαίδευσης.